Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Bir doğum günü yazısı

Bir doğum günü yazısı
 

Bir yaşıma daha girdim… Çoğunlukla bizi şaşırtan olaylar karşısında söylediğimiz bu söz bugün gerçek anlamını buldu bende...

Evet... Bir yaşıma daha girdim… Bugün benim doğumgünüm...

Tam otuz altı yılı devirdiğim şu günde hayatımın bilançosunu yapsam ne gam... Oturup düşündüğümde herkes kadar herşeyden azar azar alınmış bir pay var hayattan... Olması gereken kadar, olması gerektiği gibi... Eskiden büyümekken doğum günleri, şimdilerde ise yaşlanmak anlamına geliyor yanlızca... Aradaki tek fark bu...

Yolun yarısınıda geçtik artık şairin dediği üzere. Alınacak daha çok şey var hayattan. Daha yaşanacak çok duygu. Böyleyken neden yolun yarısı...Tam tamına başındayız aslında. Tamda yeni yeni çözmeye başlamışken şifreleri. Yeni yeni anlamışken yaşamanın değerini... Yeni başlıyoruz yaşamaya.

Sevgilinin gözlerinde ışıltı, evladın sözlerinde sevgi… Bu kadarı da bana yeter zaten. Mutluluk dediğin bu değil mi?

İyi ki doğdum...

(26.12.2007 tarihinde yazılmıştır.)

 
Toplam blog
: 49
: 4247
Kayıt tarihi
: 01.01.08
 
 

1971 Merzifon doğumluyum. Hayatın her alanında üretmenin doğruluğuna inanıyorum.. Evliyim ve Mert ..