Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir doktora görünseniz

Bir doktora görünseniz
 

google`dan aldim


Insan vucudunun kilcal damarlari gibi, ulkenin her mesleki birimini saran ben sana gosteririm zihniyeti ile her alanda karsilasabilirsiniz. Ogretmen ogrencisine ben size gosteriririm diyerek sinavda zor sorular sorup ogrencilerden intikamini almis olur. Devlet memuru vatandasa ben size gosteririm diyerek saatlerce beklemesine neden olur. Hukumetler muhalefet partilerine ait olan belediyelere odenek cikarmayarak intikamlarini alirlar. Polis tutukluya sucu mahkemece kesinlesmedigi halde haddini bildirir. Editor blok yazarina ben sana gosteriririm diyerek, blogu gece yarisi yayinlayip daha fazla okunmasini engellemeye calisir. Bu ornekleri daha da uzatmak mumkun. Aslinda gosterilmek istenen sey uluorta meydandadir. Gostermek isteyenin haricinde herkes gorurde sadece eylemi yapanin kendisi goremez.

Diger mikroplar gibi bu zihniyet bulasidir. Su anda ulkedeki gelismeler bu bulasici virusun etkisi altindadir. Bu hastaliga care bulunmadikca madurlarin iyilesme umudu yoktur.

Allah sifa versin
 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...