Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Bir Dostun Ardından

Bir Dostun Ardından
 

2009 MB Ölüdeniz Buluşmasından


MB Ölüdeniz Buluşması bu yıl buruk geçecek. İki yıldır üstüste yaptığımız ve artık 3. yıldan sonra Geleneksel ünvanı vermeye niyetlendiğimiz MB Ölüdeniz Buluşması bir değerini kaybetti. Nergiz Suzan :Şanlıalp (narçiçeği) aradaşımızın vefatını bu sabah derğrli dostum İlyas Bayram'ın blogundan okudum ve sarsıldım. Hasta olduğunu bilsem de bir dostun ellerimizin arasından kayıp gitmesi kolay değil elbet.

Geçen yılki buuşmada Patara'ya gittiğimizde, diğer arkadaşlar denize girmiş biz ise çay bahçesinde oturup uzun uzun sohbetlere dalmıştık. Yeni bir kitap çıkarmak üzereydi. kitap hakkında konuştuk. Yaşam üzerine konuştuk. Ve bu yıl 3.sü yapılacak olan buluşmada yeniden birlikte olmak umuduyla ayrıldık.

Ama ölüm ayırdı bizlerden. İyi ki kitap yazdı. Belki bu yıl değerli eşi ve kızını yine aramızda görürüz, kitabını okur onu tekrar tekrar anar rahmet okuruz.

Bu arada MB dostluğunun da bir başka olduğunu söylemeliyim. Telefonla beni arayan arkadaşlarım bu değerli dostun vefatını haber verdiler, üzüntülerini paylaştılar. Yazılan bloglarda da vefalı dostların yazılarını takdirle okuyorum.

MB dostluğu bir başka doğrusu. Arkadaşımıza rahmet dilierken değerli eşine, çocuklarına ve MB ailesine başsağlığı diliyorum.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..