Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '07

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Bir dostun arkasından

Bir dostun arkasından
 

Ölümün öpücüğü, işte o seni buldu. Belki beklenmeyen kadar erken ve belki bir o kadar da hızlı oldu. Ama yoksun işte şimdi bir avuç toprakla gömüldün derinlere. Kim bilebilirdi ki hiç beklenmeyen anda kara haberin ensemize yapışacağını, kim derdi ki birz önce senle olupta, biraz sonra aramızdan ayrıldığını.

Şimdi seni hatıralarınla anıyoruz; gümüşü simgeleyen mesleğinle, arkadaş ortamına girdiğinde farklılığınla hep seni anıyoruz. Sani arkandan ağlayatak değil, seni yad ederek övmek istiyoruz. Arkanda bıraktığın yetimler diye düşünme elbet ellerinden tutacak okadar bilinçli insanlar var ki. Sen yoksun biliyorum, gelmeyeceksinde ve artık ortamımıza gidip o heybetli gülüşünüde yapmayacaksın belki zaman zaman şaşırtıcı esprilerinide duyamayacağız ama bizlerde öyle yürek varki dostum asla unutulmayacaskın.

Görevimiz sana dua etmek ki bunu da bilki yapacağız ve ben seni şimdi bütün dünta ile paylaşıyorum bunu bil. Ne kadar çok seni yad edecek insanlar olacak gururluyum çünkü gerçek bir kadim dostumsun.

Allah gani gani rahmet etsin.

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...