Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir düğün davetiyesi

Bir düğün davetiyesi
 

Söke. 03.037.2012

Değerli  Şair Dostum Cahit Yargıcı,

Sevgili çocuklarınızın 15. 07. 2012 tahinde yapılacak olan düğün törenleriyle ilgili nazik

davetiyenizi aldım. İlginize sonsuz  teşekkürlerimi sunuyorum.

Böyle önemli bir günde yanınızda bulunmayı çok isterdim. Malumunuz geçen birkaç ay önce

baypas ameliyatı geçirdim. Doktorlarımın tavsiyesi üzerine uzun bir yola, yoculuğa çıkamıyorum.

Böylesine güzel bir düğünde sizlerle birlikte olmayı, gençlerimizin bu mutlu gününde ve düğünlerinde

Aydın, Muğla, Zeybeğiyle birlikte Harmandalıyı sizlerle birlikte oynamayı çok isterdim. Beni lütfen

bağışlamanızı diliyorum.

Sizlere çiçekte gönderemiyorum. Hiç solmayan bir demet çiçek niyetine gençlerimiz için yazdığım

bir dörtlüğümü ( şiirimi ) bir demet çiçek niyetine yeni bir yuva kuran, mutluluk dolu yuvanın 

heyecanıyla yaşayan gençlerimize  armağan ediyorum. Sevgili geçlerimiz Sultan ile

Çağdaş’a ömür boyu mutluluklar diliyor, saygıdeğer YARGIÇ ve SARAÇ ailelerine sağlık ve

mutluluklar diliyor, düğünleri hayırlı ve uğurlu olsun diyorum.

Selam ve tebriklerimle.

BİR DEMET ÇİÇEK NİYETİNE

Sayın Şair dostum Cahit Yargıcı’ya sevgilerimle

***

Biri Sultan biri Çağdaş muradına ersinler

Ömür boyu bir yastıkta lale, sümbül dersinler

Düğünleri kutlu olsun, tebrikler ediyorum

Bu vatana bereketli altın, başak versinler.

Abdülkadir GÜLER

03.7.2012- Söke



 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..