Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir düğünden bir Barabar'a

Bir düğünden bir Barabar'a
 

Bir düğünden bir Barabar'a geçiş anı


Bir düğünde en çok, ama en çok eğlenmesi gereken gelin ile damat değil midir?

En çok konuklar eğleniyorsa o düğünde bir gariplik vardır.

Ne güzel yargılıyorum.

Bir Barabar'da çalıp söyleyenlerden çok dinleyip oynayanlar mutluysa, al sana bir acayiplik daha!

Keyifsiz çalınıp söyleniyorsa, bir Barabar'da keyifli dinleyip oynayabilir misin?

Bildim. Oynanmaz!

Ne güzel, oturduğum yerden, o köşeden yargılıyorum hepinizi. Birbirinize ne çok da benziyorsunuz; söylerken, dinlerken ve oynarken.

Bir düğünde, bir Barabar'da oynadım, oynarken herkesten çok güldüm; nedeni malum.

1. Not: Bir düğünde, bir Barabar'da çok sık sarılıyordu insanlar birbirlerine, çok sık ayrılıyorlardı aynı hızla birbirlerinden.

2. Not:

Bir düğünde

gelinin tarafındaydım

tarafsız.

Bir Barabar'da

Aşk'ın tarafındaydım

koyu taraftar.

Bir düğün

kaybetti,

kazandı Barabar

Aşk'la!

Ş.Y.

3. Not: Samimi itiraf; ben eğlenmesini beceremeyenler sınıfındanım.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..