Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir dünyadan, başka bir dünyaya

Bir dünyadan, başka bir dünyaya
 

sıradan dünya..


Bir dünya kurdum. 

İçine sevgi tohumları ektiğim.
Dertlerini dinlediğim.
Ağlayanla ağladığım..
Gülenle güldüğüm..
Adına; dostluk-kardeşlik koyduğum.
Bir dünyam vardı.
..
Bir dünya kurdum..
Sevgilerin kirlenmediği..
Kirletilmesine müsaade etmediğim.
İnsani değerlere 

ve,  

Değerlerine paha biçemediğim,
önem verdiğim. 

Özlenen olup,
Özleyenlerimin olduğu..
Özleyip,
Özlediklerimin olduğu..
Bir dünyam vardı..
..
Bir dünya kurdum.. 

Hayatımın acı gerçeklerinden bunaldığım, kaçtığım.
Psikolojik rahatsızlıklardan geçtiğim..
Kimseye belli etmediğim..
Sadece kendimle savaştığım..
Boşluğa düştüğüm.. 

....
O an. 

Kendime en yakın bulduğum.
Omuzuna sığındığım.
Sessizce gözyaşı döktüğüm.
Yaşadığım ızdırabımda..
Huzur bulduğum..
Bir dünyam vardı.
... 

Bir dünya kurdum..
Bir dünyanın içinden.
Başka bir dünyaya geçtim....
Başka bir dünyanın içinden..
Başka bir dünyaya geçtim..
...
Acıların, ızdırapların sancıların doruk noktasında..
Gözleri boşluğa bakan.
Ölümü dahi hiçe sayan..
Bu dünyadan;
Başka bir dünyaya.
Başka bir dünyadan, başka bir dünyaya. 

Her dünyamda sevgi vardı.. 

İnanç vardı.. 

Güven vardı. 

kimbilir; 

Böyle kurtulurum sanıyordum. 

Acı üstüne acı.. 

Yanılmışım.. 

Anladım ki; 

Herşeyin sıradanlaştığı bir dünyada,  

Hiçbirşey yeterli değil insanoğluna.. 

fugence.. 

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..