Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

Bir düşünün...

Bir düşünün...
 

Hayat hep burada; yanı başımızda!

Bir kitabın önsözünde! Bir kadının çatalında! Bir şiirin mısralarında! Elimin arasında kaybolan çocuğumun elinin minicik ısısında! Bu satırlar arasında! Geçmişte biriken bir çuvalın mektup sayfalarında!

Ya da Eros Ramozotti’nin “Eros Live  World Tour” Albümünün şarkı sözlerinde ve müziğinde şu an olduğu gibi!

Kafamda şarkılarca gezinen cümleler dolusu mutluluk!

Yüreğimden dudaklarıma yükselen bir aşk namesince kavranamayacak kadar aşk dolu, yaşam fışkıran cümlelerde!

Hayat hep burada; yanı başımızda!

Bugün doğan o tatlı kız bebeğin süt kokan ellerinde! Ya da dün akşam babasıyla delicesine şarkı söyleyen Yetkin’in Manga çığlıklarında! Ya da Ecrin’in yeni boyanmış ayak tırnaklarını gösterirken yaşadığı kokoş olma halinin verdiği hayat güveninde!

Ya da bütün bunları yaşayıp yazabilecek kadar ben olan, ben de marifet!

Evet, hayat hep burada; yanı başımızda!

Göğsümdeki ağırlaşmayla beraber kursağımdan dudaklarıma şiir olarak akan yaşama aşkımın ve bendenizin, sevişmesi kadar gerçek ya da hayal, ne kadar daha farklı duygular olabilir? Ya da bir çeşit kurtböceği şeklinde yıllarca dolaşıp sonrasında kelebek olduğunu aynada görmek gibi, hazımı olmayacak kadar güzel bir gerçekle karşılaşıp, tüm beynini kaybetmek!

Ya da,

Yıllar evvelki matematik öğretmenine annene sarılırmışsın gibi sarılmak! Ya da diğer bir matematik öğretmeninin siğilini geçirdiğini bilerek yıllar sonra onun bunu sana hatırlatması kadar hayattır benim yaşadıklarım!

Ya da Pazarlamayı A-Z’ye kadar sana öğretmiş, ruhuna üflemiş, ilmine aşık olduğun öğretmeninin adı geçtiğinde gözünden düşen damlalardır hayat!

Evet, hayat burada; yanı başımdadır!

Bazen hayat, göğsünün arasına alır başımı, anlımdan öper ve başardın der bana! Ve ben gözyaşlarımla ona “seni seviyorum” derim!

Hayat hep burada; yanı başımızda!

Arsızlık yapmadan, küçük bir çocuk gibi hayatın elinden tutacak kadar yaşamaya cesaretim var. Belki de kimsede olmayan ama bana babaannemden geçen bu sevinç, yazmam kadar, yaşamama yansıyan, farklı istek: “Ben en çok, beni sevmeni ve bunun sonucunda aldığın hazzı, seviyorum!”

Bir insanın kendini sevmesi, başkasının sevmesinden çok öte bir duygu!

Evet, hayat burada; yanı başımdadır!

Annemin bakımıyla kırıklar içinden çıkan ve her şeye rağmen sağlam vücudum, her geçen yıl daha da güçleniyor. Evet, muhteşem değil belki ama gerçekten güçlü bir vücut bu; korkusuz, diri ve ayakta! O göbek ki vurduğunuzda dipdiri! Her türlü şiddete karşı dayanıklı!

Ve sözlerim, ve mısralarım, ve sözcüklerim, ve cümlelerim, ve hepsi, dimdik ben ve hepsi, ayaktalar!

Evet, hayat burada; yanı başımdadır!

Saatinize bakmadan yüreğinize baktığınızda, beyninizle ne görüyorsunuz?

Bir aşk mı?

Bir cümle mi?

Yoksa ötesinde,

Bir kişilik mi?

Bir birey mi?

Başarı mı?

Olgunluk mu?

Yoksa kendinizi mi?

Bir düşünün… 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..