Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Bir duyuru sadece...

Bir duyuru sadece...
 

Bu sabah ekran başına oturduğumda öğrendim sadece tarihini bildiğim bir etkinliğin ayrıntılarını...

Sevgili özlem.dem’in 27.03.2007 tarihli ‘’Cansu’ya can suyu olacağız’’ başlıklı bloguydu beni bilgilendiren.

Sevgili Özlem, şu anda tartışmalar ve hırslarla rengi grileşmeye başlayan MB ortamında kutsal amaçlara yönelik etkinliğinin duyurusunu yapmaya çalışıyordu.
Bir tarafta tabiri caizse birbirinin gözünü oymaya çalışan insanlar (ne iyi ki ben hala bunun sebebini bile bilmiyorum); bir tarafta da bir kanserli kızımıza, kitabı olmayan okullara ve Çernobil’in etkileri için Karadeniz’de kapsamlı bir araştırma için sivil hareket oluşturmaya yönelik bir kampanya etkinliği duyurusu.

Haydi arkadaşlar, önce insan diye diye başladığımız yazma seyahatimizde rotamız nereye gidiyor hep birlikte test edelim. İşte bize değerlerimizi ve kendimizi bir kez daha sorgulamak için güzel bir fırsat.

Bazıları sadece ‘’ben, ben, ben, ben......’’ diyor; bazıları da insan olmak için önce sağlık, eğitim, sosyal güvence diyor. Sadece kendisi için değil toplumun tamamı için istiyor bunu.

Keşke İstanbul’da yaşasaydım, keşke yanında olma imkanım olsaydı HER ŞEYE rağmen, böyle bir organizasyon için aylardır emek veren bu yüce gönüllü insanların destek olabilmek için.

Ben orada değilim ve gitmem de imkansız. Ancak İstanbul’da çok arkadaşımız var.
8 Nisan Pazar günü saat 18.00 ile 23.00 arası Caferağa Kapalı Spor Salonunda yapılacak bu etkinliğe, desteğin ne olacağını çok merak ediyorum doğrusu.
Deniz yıldızlarını ezmek ya da umutla tek tek de olsa denize atmaya çalışmak tercih meselesidir çünkü.

Kimseden dilenmeden, kimseye duygu sömürüsü yapmadan ve sadece insancıl amaçlarla düzenlenen bu tür etkinliklerin her zaman yanındayım. Yasal izin olduğu müddetçe bireysel yada toplu etkinliklerin tamamını da destekliyorum. HER ŞEYE rağmen!
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=32625

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..