Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '14

 
Kategori
Dostluk
 

Bir Eğitim Gönüllüsü dostumu kaybettim.

Bir Eğitim Gönüllüsü dostumu kaybettim.
 

Muammer Yazgan İlköğretim Okulu - Sivaslı


Dün acı bir arkadaşımdan telefon aldım. En yakın dostumu, arkadaşımı kaybettiğimiz haberini verdi. Bu gün de İzmir’e gittim, cenaze merasimine katıldım, son görevimi yaptım.

Kaybettiğim kişi 36 yıllık dostum ve arkadaşım. Kendisiyle hem arkadaş, hem 32 yıl aynı apartmanda alt üst oturduk, komşuyduk. Aynı zamanda aynı sektörde çalışan meslektaştık. Allah rahmet eylesin, Nur içinde yatısın.

Kendisi bir eğitim gönüllüsü idi. 1999 yılı başlarında, kendi doğduğu büyüdüğü kasabasına 12 derslikli bir ilköğretim okulu yaptırdı. Uşak’ın Sivaslı ilçesiydi burası. Milli Eğitim onun adına “Muammer Yazgan İlköğretim Okulu” olarak onun adını verdi. Kendi gitti ama, bu dünyada bir eseri kaldı. Öyle ki, onun için o okul bir evlat gibiydi. Her yılsonu okulun kapanışlarına gider, başarılı 10 öğrenciye bisiklet hediye ederdi. Bu benim için en büyük keyif derdi, hayırsever dostum.

Böyle acı da olsa merasimler, eş dost ve meslektaşların buluşma yeri oluyor. Neredeyse 4 yıl önce İzmir’den ayrılmıştım. Bu acı günde cami avlusunda en az 50 dostumu ve meslektaşımı gördüm. Kısa da olsa el sıkıştık, hal hatır sorduk birbirimize.

Hayırsever dostum, arkadaşım, meslektaşım Muammer Yazgan’ı Allah gani, gani, rahmet eylesin, Allah taksiratını afetsin.

Allah hepimize bu dünyada bir eser bırakmayı nasip etsin.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..