Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '07

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Bir el emegi örnegi

Bir el emegi örnegi
 

Dun derslerim bitti.. Bir baktim evin ici darmadaginik. Esim kivrilmis divanda uyuyor oglum sinav icin calisiyor, kizim TV seyrediyor. Kimsenin ortaligi Toplamaya niyeti yok ..

El insaf diyerek aglamaya basladim . Sanki her sey benim gorevimmis gibi. Zaten gunumuz de bir telasla gecmisti yakinimizi kaybettigimiz icin telasliydik gun boyunca

Benim yuksek sesle konusmamdan rahatsiz olan oglum "Senin yuzunden derse kendimi veremiyorum " diye payladi bir guzel. Ya SABIR...

Stress dolu oldugumu soyledim . Bana stresini azaltmak icin spor vs yap diye akilda verdi . Tamam akil akildan ustun ama bunalmistim .

Hersey bittikten sonra kirkyamami aldim elime . Kaz bakalim kuyuyu igneyle . Hata yaptikca daha da stress..Siz bunalinca ne yaparsiniz ?

Bu arada yeni bitirdigim yeni yila ait bir kirkyama ornegini sizlerle paylasmak istedim. Aslinda sirimak onemli ama bu yaptigimiz calisma cercevelenmek amaci ile yapilmisti. Cerceveletmek biraz pahaliya mal oldu ama sonucu begendim .

Siz ne dersiniz ?
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..