Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir erkeği sevdiğinizi göstermenin en yanlış 5 yolu

Bir erkeği sevdiğinizi göstermenin en yanlış 5 yolu
 

Sevmek, aşık olmak güzel şeyler. Herkese istediğinde istediği gibi birini versin diyeceğim ama tabi bu temenni zamanında beni üzen adamlar için geçerli değil. Onlar Dante'nin Cehennemi'nde en derin kuyularda kalsa yeridir :P
 
Şaka bir tarafa genel olarak sevme konusunda beceriksiz olduğumuzu düşünüyorum. Kadınlar olarak karşımızdakine sevgimizi göstereyim derken bir çuval inciri berbat edebiliyoruz. Kaş yapayım derken göz çıkarıyor, kek yapayım da romantik olayım derken bir anda anne moduna giriveriyoruz. 
 
Erkeklerin hiç mi suçu yok? Olmaz olur mu? Saysak buradan Mars'a yol olur ama çuvaldızı biraz kendimize de batıralım. Onları bu hale getiren de içimizdeki lanet insan sevgisi.
 
Peki ne yapmak lazım, ne yapmamak lazım?
 
İşte bir erkeği sevdiğinizi göstermenin en yanlış 5 yolu
 
1. Her dediğine katılmak
 
Yapma güzelim, yapma tatlım. Birini seviyorsun, hayatının aşkı vs diye her dediğine "Ay evet bence de" demek zorunda değilsin. Tartışmak anlaşamamak değildir. Üzerine konuşulan konuyla ilgili bilgi sahibi olduğunuzu görmek, farklı düşündüğünüzde fikirlerinizi savunma biçiminiz ona çok daha çekici gelecektir.
 
2. Sosyal medya canavarı gibi davranmak
 
"Stalklamıyorum" diyen yalanın dibini söylüyordur. Hepimiz sevgilimizin adını en az bir kere Google'da aratmış, Facebook, Instagram, Twitter'da 2547954 gün öncesine gidip neler paylaşmış şöyle göz ucuyla bir bakmışızdır :P Yalnız stalklamanın da bir adabı var. Öyle stalk yaparken yanlışlıkla eski bir fotoğrafı beğendiyseniz sakince profilinizi yere bırakın ve ölü taklidi yapın :D Herkesin yaptığı yorumları okuyup "Bu kim, bu niye böyle yazmış" diye darlamaya başlamayın. Bunları o size yapıyorsa yine çözüm belli: Koşarak uzaklaşın.
 
3. Danışmanı/terapisti olmak
 
Kendinizi sevgilinizin danışmanı/terapisti zannedip hayatının kontrolünü elinize almaya çalışmayın. Bu yaşa kadar sizsiz geldiyse herhalde o kadar da sıkıntılı biri olmasa gerek. Sizin yöntemleriniz ve onun yöntemleri birbirinden farklı olabilir. Bırakın kendi sorunlarını kendi çözsün. Akıl danışırsa o zaman fikrinizi söylersiniz ancak ısrarcı olmayın.
 
4. Sürekli müsait olmak
 
Olmayın efendim. Kendinizi 7-24 ona ayırmayın. Kendi hayatınızı, rutininizi takip edin. Sonra "Daha 3 hafta geçti vay efendim neden bana eskisi gibi ilgi göstermiyor" E ya ne olacaktı? Adam nasılsa sizi her gün görüyor. Her plan yaptığında bütün işlerinizi iptal edip onunla zaman geçiriyorsunuz. Size bir adım atmasına gerek yok ki, "M.." dese "Müsaitim" diyorsunuz. Yapmayın :)
 
5. İki kişilik sevmek
 
O ne öyle. Hep bu Tarkan'ın "İkimizin yerine" şarkısı yüzünden bir nesil heba oldu. Ne demek ben onun yerine de severim, üzülürüm, düşünürüm. Sevme kardeşim. Sürekli içine düşecek şekilde ilgi göstermek karşı taraf için çok enerji tüketen bir durum haline gelebilir. Her cümlenin sonunda "Seni seviyorum" demek bir yerden sonra etkisini kaybedebilir. Biraz kendini çekmek her daim işe yarar. 
 
Daha neler neler var aklıma gelen ama bir kısmı benim hala kurtulamadığım sorunlar olduğundan şimdi burada ahkam kesmeyeceğim. Sizce erkekleri bizden soğutan başka ne gibi hatalarımız var? 
 
Yazın, sohbet edelim, gelişelim :)
 
Gizem Aydoğan
 
 
Toplam blog
: 96
: 242
Kayıt tarihi
: 17.03.16
 
 

Gizem Aydoğan ile İyilik Güzellik ..