Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

25 Ekim '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir Erkek Yanındaki Kadının Çantasını Neden Koluna Takar ?

Bir Erkek Yanındaki Kadının Çantasını Neden Koluna Takar ?
 

 

 

Hayat müşterektir!

Kadın ve erkek (insan olarak) eşittir.

Erkek kadınına (partnerine) her konuda; maddi manevi, bedeni ve ruhi yardımcı olmalıdır.

Gel görelim ki gözlemlediğim bir şey, bir hareket, bir tavır mı yoksa bir yardım mı desem hala anlamış değilim.

Ne mi?

Bir erkeğin yanındaki kadının , kızın el çantasını Kİ aslında bir aksesuardır da bu çanta aynı zamanda bunu taşıması (!)

O ne çirkin bir görüntü...

O ne itici bir yardım ...

O ne yakışıksız bir şey ...

Demek istediğim bana bu görüntünün hiç normal gelmediği...

Yakıştıramadığım bir görüntü vesselam...

Erkek adam bir kadın çantası kullanmak isterse eğer, zevkine saygı duymaktan başka bir itirazım söz konusu olamaz…

Benim anlamaya çalıştığım, yanındaki bayan arkadaşının çantasını koluna takıp birlikte yürüyen erkek milletinin görüntüsü.

Bu görüntü kime kar? Kime zarar?

kadın çantası taşıyan erkek ile ilgili görsel sonucu

Hanım kızımıza soruyorum!

Yanındaki erkek arkadaşının, eşinin, her ne ise işte, onun, senin çantanı kendi koluna takıp, senin yanında yürümesi işine nasıl bir gözle bakıyorsun? Kendine yakıştırıyor musun? O an kendini kadın gibi hissediyor musun? Cevap ver bana ya ... Lütfen senden bir cevap bekliyorum!... Kendini böyle bir kare içinde nasıl hissediyorsun?

Güzel mi?

Mutlu mu?

Başarılı mı?

Güçlü mü?

Huzurlu mu?

Zengin mi?

Bana bir şey söyle, canımı ye...

kadın çantası taşıyan erkek ile ilgili görsel sonucu

Beyefendi oğlumuza soruyorum!

A benim çocum,

Şimdi sen, bu hanım kızımızın çantasını taşırken, bu kızımıza yardımcı olduğunu mu sanıyorsun?

O çantayı taşırken rahatsızlık duymuyor musun?

Yoksa!

Ben bu kızın çantasını taşıyorum ama evvel Allah her yükün altından kalkarım mı demek istiyorsun?

Asıl benim en merak ettiğim; o çantayı taşırken nasıl göründüğünü hiç düşündün mü ?

Bir anne olarak sana tavsiyem, eşini, arkadaşını, dostunu, her hangi bir bayan yakınını, sev, say, kolla ama çantasını taşıma. İlla ki de o çantayı koluna veya omzuna takmak istiyorsan önce aynaya bak.  Hakikaten beğenirsen o kızın bütün çantalarını koluna tak, öyle gezinin birlikte…

O zaman diyeceğim ki; çaktırmadan ama naçizane içindeki kadını yaşamak istiyor delikanlı…

A aaa, sıkıldım ayol….

Hadi ben gittim…

Melekler öpmez  ki bunu …

SR.

kadın çantası taşıyan erkek ile ilgili görsel sonucu

 

Bana ulaşmak isterseniz  :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..