Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '07

 
Kategori
Ev / Bahçe
 

Bir ev arıyorum adı var kendi yok...

Bir ev  arıyorum adı var kendi yok...
 

Şu Çanakkale iliyle ilgili lütfen çok güzel falan diye yazmayın vallahi sinirlerim bozuluyor sevgili blog dostlarım.

Bendeniz Çanakkale'de yaklaşık 6 aydır ev arayan bir kul olarak bu memleketteki ev sahiplerine fena takmış durumdayım.

Geçenlerde kuzenim sağolsun bir ev bakalım dedik amcalar 650 YTL istediler. Bu arada şu anektotu geçti sizinle paylaşayım istedim;

Soruyorum amcama amca sen ne iş yaparsın ?

EMEKLİYİM.

Amca yürümeyi bitirmiş emekli çanakkalede takılıyor.

Peki siyorum kaç para maaş alıyorsun?

500 ytl civarı?!

E be amcam devlet seni unuttuysa ben ne yapayım benden niye nohut oda bakla sofa ev için 600 YTL Kira istiyorsun demekki sen bu evde oturamayacaksın diyorum suratımaaa ölee bakıyor.

diyor.

Tamamiyle doğru.

Sayın ev sahipleri size sesleniyorum. Sizde azıcık vicdan varsa ilk evlendiğiniz günler hani 50 sene öncesi falan bir hatırlarsanız sizde bizim gibi geçinmeye çalışıyordunuz.

Malum şehrinizde işsizlik dizboyu ve insanlar sadece balık tutuyor bayanlar deseniz. 2 ye ayrılıp

Ya evde oturuyor,

Yada emlekçıda çalışıyor.

Hani tek maaşla kazara elinize düşsek yandık.

Sadece insaf diyorum. Sadece insaf birazcık bana ve kocama insan gözüyle baksanız,

Bakın kanatlarımız yok ki size yolunalım.

Daha borç ödüyoruz.

Biz daha yeni evliyiz bir şeylerin altından kalkmaya çalışıyoruz.

Siz kaz misali bulduk bir kaz yolalım diyorsunuz.

Ama inanın bazen çok oluyorsunuz.

H.A.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..