Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '08

 
Kategori
Anılar
 

Bir evlilik hikayesi

Bir evlilik hikayesi
 

En yakın arkadaşım, sırdaşım kuzenim de son dakikada evlenip beni sattı....

Oysa ikimizin de evlenmeye hiç niyeti yoktu. Aynı semtten birer ev alıp birlikte yaşayacak ve yaşlanacaktık....

Ama o bana kazık attı. Apar topar biriyle tanıştırıldı ve yirmi gün içerisinde nişanlandı, evlendi...

Nikah öncesi bana geldi ve utanmadan bana ‘’nikah şahidim olur musun ‘’dedi...

‘’Ne olacağım , sen beni sattın, bir de nikah sahidin mi olacağım ‘’dedim...

Oysa bunu bana teklif etmesi benim için dünyanın en güzel tekliflerindendi.

Etmese bir ömür konuşmazdım onunla...

Neyse bu yirmi gün içirisinde , yıldırım hızıyla kızı istedik, sabahtan nişanı öğleden sonra nikahı yaptık ve bu hafta da balayına gönderdik. Ekim sonunda da düğününü yapacağız ‘’inşallah’’.

9 ağustos sabahı saaat 7.30 sularında döküldük sokaklara....

Ellerimiz kollarımız dolu. Çiçekler, çikolatalar, nikah şekerlerinin olduğu kocaman bir sepet...

8.30 vapuruna binip düştük Bandırma’ nın yosun kokan yollarına...

Ben böyle nefis bir vapura ne yazık ki ilk kez biniyorum.Ne kadar büyük bir kayıpmış oysa. Bunu o vapura bindikten sonra anladım. Çok keyifli bir sabahtı. Herkes neşeli ve mutluydu.Halam onca telaşına rağmen bir de üşenmemiş poğaça, börek yapmıştı.O'nun yaptığı muhteşem kekleri ve börekleri yemeyeli yıllar vardı...Laf aramızda çok da iyi etmişti.Neyse yerlerimize yerleştikten sonra çaylarımızı söyleyip bir güzel kahvaltı ettik hep birlikte ...

Yolculuk boyu son kez bekar kuzenimle yan yana oturup sohbet etmek fırsatını buldum. Onu kaybetmeme saatler kalmıştı.

Biraz tatlı, biraz buruk, biraz hüzünlü, biraz sevinçli bir armoni içerisindeydi ruhum, ama tüm gün belli etmedim hiç.Çok mutluydu çünkü ...

''Birlikte yaşlanacağız ve evlenmeyeceğimiz'' sözümüz denizin dalgalarında kaybolup gitmişti...

Neyse Bandırma ya vardık, önce nişanı yaptık sonra nikah dairesinin yolunu tuttuk.

Herkes çok mutluydu. Çok güzel ve keyifli bir gündü.Kalbi pırlanta gibi olan kuzenimin gönlüne göreydi her şey....

Nikah şahidi olduğum için çok mutlu oldum.Allah O'nu sonsuza kadar mutlu etsin ve her şey o güzel gönlünce olsun...

 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..