Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir Ezgi yaptım sana gece

Bir Ezgi yaptım sana gece
 

Mabet Gibi


Eskileri yenileri

İyileri Kötüleri

Güzelleri çirkinleri aldım

Bir ezgi yaptım sana gece

 

Bir mabet yaptım sana gece

Tuttum yokluğunu koydum

Yokluğunu koydum en kutsal yerine                      

Bir ezgi yaptım sana gece

 

Çıktım haykırdım sarhoşçasına

Çıktım haykırdım gecenin zifiri karanlığına

Terddütsüz aldı bastı bağrına

Ben alıştım çaresiz yokluğuna

Bir ezgi yaptım sana gece.

 

                                               

Abdülkadir KIDEYŞ  

 
Toplam blog
: 20
: 254
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

VATAN, MİLLET, BAYRAK, TEMİZ AHLAK, SEVGİ VE SAYGI + KALİTE SEVDİKLERİMDEN BAZILARIDIR . Ankara G..