Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '11

 
Kategori
Siyaset
 

Bir fıkra var ki günün aynası..

Bir fıkra var ki günün aynası..
 

Tutuklama ve gözaltılarda sıra kimlere gelecek? 

Gözdağı mı var acep? 

Bilinmezlik karabasan gibi. 

Bilinen bilinmezlik belki de 

Kimbilir? 

Bel ki herkes belki de hiç kimse... 

*** 

Bir fıkra var ki günün aynası.. 

“Komünistler rahibe geliyorlar. 

Rahip ‘Ben komünist değilim ki beni ilgilendirmez’ diyor. 

Hitler, sonra sosyalistleri topluyor. 

Rahip ‘Ben sosyalist değilim ki beni ilgilendirmez’ diyor. 

Hitler daha sonra Yahudilere aynı uygulamayı yapıyor. 

Rahip, ‘Ben Yahudi değilim ki beni ilgilendirmez’ diyor. 

Gün geliyor rahibi alıyorlar. 

Rahip arkasına dönüyor. ‘Bana yardım eden yok mu?’ diyor. 

Bir de bakıyor. Yardım edecek kimse kalmamış”.

Dememiş miydim günün aynası diye fıkraya... 

Demiştim dimi. 

Demiştim. 

‘Bana yardım eden yok mu?’ diyor. 

Bir de bakıyor. Yardım edecek kimse kalmamış”.  

*** 

Sakin kişiliğiyle bilinen CHP genel başkanı bile artık sabır küpünün dolduğunu gösterdi son konuşmasıyla. 

Ergenokon’u arıyor. 

Aranıyor! 

Bulan bilen varsa CHP genel merkezine bildirsin insaniyet namına… 

*** 

Her seçim dönemi öne sürülen Ergenekon ve Balyoz’dan öööö geldi. 

İddianamelerde yer alan, varlığını hiçbir resmi makamın doğrulamadığı bir terör örgütü Ergenekon... 

Abiiii... 

Gülme.... 

Amannnn Yada gül ağlanacak hale.  

*** 

Darbe ile yatıp darbe ile kalkmak… 

Ne darbeymiş be kardeşim. 

*** 

İktidarın bu madurumda madurum, madurumda madurum söylemleri de öööö getirdi. 

Siyasetin üslubunun ayaklar altına alınması da öööö getirdi. 

Başım ağrıyor artık yaşanılanlardan. 

Yetti gari… 

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..