Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Sinema
 

Bir filmin hatırlattıkları

Bir filmin hatırlattıkları
 

Bu bilgisayarın bana kesin bir garezi var.. Bugün defalarca girdim blog yazımı.. O da bana inatla defalarca sildi.. "Şeytan, al çarp.." dedi yere ama.. Ya sonra ne yaparım ondan sonra?

Benim bütün derdim sadece, akşam Kanal 1'de izlediğim bir filmi anlatmaktı o kadar.. Uzun zamandan beridir izlemek istiyordum bu filmi. Kızım, eve bir film afişi getirip asmıştı odasının duvarına bir zamanlar.. İzlemek isediğim filmin afişiydi o.. Belki siz de çook önceden izlediniz: JOE BLACK.. Brad Pitt ve Anthony Hopkins'in oynadıgı bir film. Ben ancak izleyebildim.. Filmin konusunu zaten biliyorsunuzdur...

Doğum gününden bir kaç gün evvel, bir sabah rahatsızlanan 65 yaşlarında çok zengin bir iş adamı, o anda gaipten gelen bir ses duyar, ölüm meleginin sesidir bu. Zamanın dolduğunu haber verir. Sonuç olarak pazarlıga otururlar ölümünü ertelemesi karşılıgında, dünyayı tanıtacaktır ona..Üstelik ölüm melegi onun kızına aşık olmuştur..

Filmin beni çok etkilediğini söylemek isterim.. En çok etkilendiğim yer, hastanedeki sahne, orayı anlatmak istiyorum.. Hani yaşlı bir kadın hasta ölüm meleğini görüp, ''beni al''diyor ya.. İşte o kısım.. Orada koptum, ağladım. Çünkü orada annemi gördüm sanki.. Hastanede annemin yanındayken, annemin odasında kendini bilmeden yatan yaşlı bir teyze aynı şeyi söylemişti.. Elini boşluga uzatarak ''hadi..hadi artık al'' demişti... Anlaşılmıyordu da söyledikleri, yakınları onun günde bir kaç kez böyle yalvardığını söylemişlerdi bize.. Çok üzülmüştük hepimiz.. Çünkü çok acı çekiyordu.. Ölmek istesen bile ölemiyorsun.. Bu böyle.. Her şey Allah'tan.

Uzunca bir zaman böylesine duygusal bir film izleyebilecegimi pek sanmıyorum. Çünkü bünyem kaldırmaz. Yaşadığımız sürece hayatın içinde bize yitirdiğimiz sevdiklerimizi hatırlatan küçük kareler önümüze geliyor.. Başkalarında gördügümüz bir oturuş, bir gülümseyiş, duydugumuz bir sözde bile onları görebiliyoruz.. Bu da acılarımızı ister istemez tazeliyor, yaralarımızı kanatıyor canımızı acıtırcasına..

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..