Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir fincan kahve olsan ne iyi olurdu

Bir fincan kahve olsan ne iyi olurdu
 

Bir fincan kahve olsan ne iyi olurdu…
Kırk yıl hatır kalırdı doğruysa söylem
Küsemezdik şimdi olduğu gibi nedensiz
Ayrılmazdık yanıltmamak için diyenleri
 
Bir fincan kahve olsan ne iyi olurdu…
Köpüklerin arasında arardım gözlerini
Bakardım belki yine beni görürsün diye
Ağzımda tadın kalırdı öpmüş gibi seni
 
Bir Fincan kahve olsan ne iyi olurdu…
İnanmazdım kırk yıl sürecek hatırlara
Kanmazdım diyenlere, gelmezdim sana
Kahveye de gerek kalmazdı hatıra da
 
Bir Fincan kahve olsan ne iyi olurdu…
Tadını alırdım müptela olmadan sana
Sadece içerdim bağlanmadan kokuna
Ve yıkardım kabını ve biterdi hazzım
 
Bojidar Çipof
28 Aralık 2011 19.30
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..