Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir fırça bir tuval

Bir fırça bir tuval
 

Ayşe DEMİRSOYLU - Dört


Mutluluğu mu çiziyorsun üstadım?

Bir fırça sağa bir fırça sola bak oluyor.

Attığın her fırçada şekiller geliyor,

İşte orada bir süliyet bana gülüyor,

Bak bu olmadı üstadım, son iki fırça,

Sanki kaşlar çatıldı, oradaki kızgınlık bana.

Ben, mutluluğun resmini görmek isterim üstat!

Evet mutluluğun resmi diyorum üstat;

Şiirde anlatamadım ben mutluluğu,

Sen tuvalinde göstersene bana.

Hangi renklerden oluşur acaba mutluluk;

Yada nasıl bir şey? çizer misin bana.

Ben; gök kuşağını görünce mutlu olurum, ama:

Oradaki renkler mi dir mutluluğun rengi acaba?

Ben mutluluğun resmini görmek isterim üstat!

Yoksa gülen bir çocuğun mercan dişinde mi?

Yada bir gelincik tarlasının kırmızılığın da mı?

Acaba diyorum; mutluluk kar’a inat açan kardelen mi?

Nedir? bana çizebilir misin mutluluğun resmini,

Yada savaşa inat, oyunlar oynayan çocuklarımı?

Nedir üstadım? çok merak ederim senden beklerim,

Ben mutluluğun resmini görmek isterim üstat!

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..