Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bir garip biyografi

Bir garip biyografi
 

Bir stajeröğrenci sıkışınca sorumlusunu kandırmak için ne yapar?

Ne yapmaz ki...

Hakkımda nasıl bir izlenime sahipsiniz bilmiyorum.Bu yüzden kendimi ifade etmek istedim.

Ben devlet hastanesinde çalışıyorum, okuyorum ve yalnız yaşıyorum.İnanın elimden gelen tüm özveriyle bunların hepsine yetişmeye çalışıyorum.Bazen yorgunluk buna engel oluyor.Her insan gibi bende yoruluyorum .

Diğer öğrencilerden şanslıyım çalışıyorum.Bazı çalışan öğrencilerden de şanslıyım;çalıştıgım kurum haftada iki nöbet tutup mesai tamamlamam için izin veriyor.Ben de bu sayede okuluma devam ediyorum.

Nöbetlerimi pazar ve perşembe tutuyorum.Ertesi günler yarım gün staj olduğu için nöbet çıkışı gelmek ve çalışmak okadar zor olmuyor.

En kötüsü yalnız yaşamak ve bunların hepsi ile başetmek.

Staj günlerimi özellikle birleştirmek istemedim çünkü nöbetten yorgun gelip tamgün staj yapmak işkence gibi üstelik odadan hiç çıkmadan.Burda çalışma şartları ağır dinlendiren yok.Stajda bulunduğum sürede söylenen herşeyi yapmaya çalışıyorum.Getir-götür, malzeme taşıma ekstrası.Üstelik eve gittiğimde herşeyi ben yapmak zorundayım çünkü yalnız yaşıyorum.Birde bu sürece sınavlar girdiğinde nekadar zorlandığımı tahmin edersiniz.

Staja gelmediğim günlerin sebepleri bunlar.Ama yinede staj yönetmeliğindeki %20 devamsızlık gününü geçmedi.Gelmediğim günler genelde yarım gün olan;pazartesi ve cuma dır.Onlarda nöbetlerimin kötü geçmesi yüzünden.

Ben devamsız ya da sorumsuz bir öğrenci değilim.S ize veya bir başkasına saygısızlık etmek istemedim.Sizden sadece biraz anlayış bekliyorum.

Bu yıl okulum bitiyor...Bu gün stajımın son günü...Bana yardım etmenizi istiyorum...

 
Toplam blog
: 7
: 326
Kayıt tarihi
: 07.12.06
 
 

Ben anestezi teknisyeniyim. Hatay / İskenderun doğumluyum. Burada çok sevdigim yazarlığa başlamak iç..