Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '09

 
Kategori
İnternet
 

Bir garip hizmet!

Bir garip hizmet!
 

Sadi ÖZBAY


Yaklaşık bir ay önce internet hızını 1 Mbps'den, 8 Mbps'e çıkarılması talebi ile TTNET "Müşteri Hizmetleri" ni aramış ve bu değişikliğin mümkün olup olamayacağını sormuştum.
"Bağlı olduğunuz santral bu hizmeti destekliyor" dendi. Kabul ettim. İşlem yapıldı.

Ve hızım 'sözde' ve 'faturada' 1 Mbps'den, 8 Mbps'e çıktı.
Artık bu hızla internet bağlantım bir dakika varsa en az on dakika yoktu...

Bunun adı hizmetmiş(!)...

Verilen bu garip hizmetin benden geri alınması için TTNET'i aradım.
Hem de ne arama, hem de kaç kez arama...

"Müşteri Hizmetleri" ile de akraba olmuştum.
Günay Hanım,
Gül Hanım,
Cüneyt Bey,
Sinan Bey,
Canan Hanım,
Alper Bey,
Ahmet Bey,
Aydan Hanım ve ismini ağzında gevelediği için öğrenemediğim, 'sormadığım' dolayısıyla da yazamadığım daha bir çok operatör 'herhalde' ile görüştüm.

Onlardan neler öğrendim neler...
Biri, "Modeminizi beş saniye kapatın", diğeri "Onbeş saniye kapatın", "Şimdi tekrar açın" dedi.
Hatta "Geldi mi?" diyenler bile oldu.
Diğeri bilgisayarınızı yeniden başlatın, bir diğeri hattınızdaki telsiz telefonu devre dışı bırakın dedi.
"Modeminizi resetleyin" diyeni mi, "Arıza kaydınızı alıyorum" diyeni mi ararsınız.
Her biri defalarca...
Ve daha neler neler...

Uzatmayalım diyorum ama TTNET bu, uzuyor, hizmet harici nereye çekersen çek uzuyor.

Sonuç:

Zar zor, operatör dostlarımı ikna ettim ve internet hızını 8 Mbps'den, 1 Mbps'e düşürdüm.
İnternet bağlantımda sorun kalmamış, eski haline dönmüştü.
(Bu arada da bilgisayar bir güzel format yedi)

Gelelim son olaya:

TTNET tarafından yeni bir kampanya hakkında bilgilendirilmek üzere arandım.
Hazır müşteri hizmetlerine bağlanmışken internet hızını da "tekrar" 1 Mbps'den, 8 Mbps'e çıkarılmasının mümkün olup olamayacağını öğreneyim dedim.
(Meğer 'kaşınmışım') ...
Operatöre (Murat Bey) bağlı olduğum santralın bu desteği verip vermediğini sorduğumda yine 'evet, santralınız bu desteği veriyor' cevabını aldım.
Başımdan geçenleri anlattım, merak etmeyin denince tekrar kabul ettim.

Etmez olaydım, yine aynı sorunla karşı karşıyaydım.
Beni bu hale getirenleri aradım ve konuyu aktardım.
Önce Çiğdem Hanım, sonra Aslı Hanım, en sonunda da Yeliz Hanım ile görüştüm ve dört kişi bir olup sorunu 'çözemedik'...
Çözmediler, 8 Mbps'den, 1 Mbps'e indirmediler...

Gerekçeleri varmış(?)
Kampanyaya katılmışım. (6 saat önce)

Tekrar aradım.
"Eğer ki ben internet hizmetini tam ve sağlıklı alamıyorsam; sen de veremiyorsan kapmanyanın veya hızın veya aboneliğin ne anlamı var?" dedim, cevap, 'kapı duvar'...
"Kampanyayı istemiyorum; neyse maddi hasarı razıyım, beni eski halime döndürün" de dedim, 'olmaz' dediler.

Şimdi eli kolu bağlı bekleşiyorum.

Gördünüz mü hizmeti (?)

Acaba TTNET bana kibarca şunu mu demek istiyor:
Tarafınıza tahakkuk ettirilen faturalarınızı muntazam bir şekilde ".... gibi ödeyeceksiniz ama bizden internet hizmeti alamayacaksınız.
Hem de 24 ay...

Bütün eş ve dostumun kulağına küpe olsun.
- Ben küpeleri kullanıyorum.

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..