Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '11

 
Kategori
Deneme
 

Bir garip sevinç var içimde bugün nedense?

Bir garip sevinç var içimde bugün nedense?
 

Bir garip sevinç var içimde bugün. Tarif etmekte zorlandığım, kendime bile açıklayamadığım. Hani bazen der ya insan! Bugün içimde bir sıkıntı var diye. Hayır! Bugün ben de büyük bir sevinç var. Kalbim, sanki yerinden fırlayacakmış gibi. Çırpınıyor pır pır pır kuş misali. 

Yazmak istedim bu halimi. Ben de bilmiyorum inanın ki sebebini. Hoş bir hal olduğu besbelli. Sonu iyi çıksa bari. 

Satırlara, sayfalara dökmek istedim. Gözlerim ışıl ışıl, parıltıları Güneş’le rekabet halinde. Senden daha parlak, daha canlıyım diyor sanki. 

Kalemlerim! Kurşun kalemlerim, çok sevdiğim, çocukluğumun anılarından bugüne değin hep yanımda taşıdığım, ayrılamadığım, otomatik değil ama hani tahtadan kurşun kalemlerim. Onlarla yazmaktan büyük haz aldığım, ucu kütleşince açtığım, iğne misali zarif kalemlerim. Bembeyaz defter sayfalarında dans eden kalemlerim. 

Yazdıkça, dökülür kelimeler zihnimin derinlerinden, yüreğimden gelen nağmelerle. Kulağımda, en güzel ezgiler, biri biter, diğeri başlar gönül telimde şarkılar çalar, söyler. 

Ben, İstanbul’da iken daha bir iştahla açıp, güzelleşen ortancalarım, pembenin tüm tonlarına hâkim. Ya kırmızı sardunyalar, yarışmaktalar ortancaların muhteşem görüntüleri ile. Yaseminler de açmışlar, buram buram kokuyorlar hele akşamın serinliğinde, İmbat esintileri eşliğinde. 

Çılgın mıyım nedir? Yüzümde hep bir tebessüm. Dikkatle baksalar, deli midir nedir? Kendi kendine gülüyor diyecekler! 

Zaten az buçuk delilik yok mu hepimizde? Varsın desinler! 

Mutluluk değil midir? Bunları hissedebilmek, hissettiklerini yaşayabilmek. 

Bütün bir günü böyle yoğun, bilinmez duygularla, sebepsiz sevinç hissederek geçirdim. 

Çevreme hep gülen gözlerle baktım, doyasıya. Hiç kimselere kızmadım nedense! 

İçime sığdıramadığım duygularım, bir bir kurduğum hayallerim, kimselere duyurmadan söylediğim şarkılarım, yıldızlara yarenlik ettim. Yazdım, kelimeleri ardı sıra ekledim, beğenmediğim satırları sildim, ben bugün etrafımdaki tüm güzellikleri gördüm ve sevdim. İçime sindirdim. 

Garip bir sevinç var içimde! 

Tarif edemediğim! 

Akşamın ilerleyen saatlerinde, bir telefon sesi! Ürperdim! Acaba nedir dedim? 

Oğluma gelmiş. Manisa Belediye Spordan, transfer teklifi. Çağırdılar, yarın gel, görüşelim dediler. 

Ben, bunları yazarken, O yeni takımında oynamak üzere imza atmış, dönüyordu. 

Hani, dedim ya! Bugün garip bir sevinç var içimde diye. Sonu hayır oldu. 

Diledim, hep hayırla gelen bir sevinç dalgası hissetmeyi daima. 

 

Ayşen Arslangiray Kura 

27.6.2011/Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..