Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Mizah
 

Bir garip telefon muhabbeti-2

Not: Bu yazıda adı/resmi geçen/geçmeyen kurumlar ve/veya kişiler tamamen kurmacadır! Gerçek kişi ve kurumlara benzerlik göstermekle birlikte sadece mizah amaçlı yazılmıştır. Kimsenin alınmasına, gocunmasına, küsmesine, surat asmasına, istifa etmesine, ağlamasına gerek yoktur. Seviyesiz insanların kuru tehditlerine de aldırış edilmemektedir!!!

-Hahahahaha; buyur başkan..

-Ğica edevim başkan; sen önden buyuv..

-Nerelerdesin yaa; sesin çıkmıyor..

-Tüp işine giviyovum, hahahahaahhaha..

-Hahaha, ilahi başkan.. Alemsin ne diyim, ortaklık dediysek o kadar da değil yaaa 

-(iki başkan aynı anda) : hahahahahahahahhaha

-Kavdeşim elinize ağzınıza sağlık..

-Lafımı olur hacı.. Milli maça geleydin keşke yavv..

-Boşveğ milli maçı yaaa.. Nasıl otuvdulav ama.. hahahahaha.. hapisten çıktığımda bu kadav sevinmemiştimlan hacı..

-Sevin sevin; yakışır.. 

-Yakışıv tabi.. Eee, milli takım niye böyle oldu lan; orayı da mı batıracan olum .. 

-(iki başkan aynı anda) : hahahahahahahahhaha

-Ya boşversene; verdik apoyu uğraşsın dursun, banane.. Zaten bişey olsa önce ona olur.. Baktık iş kötüye gidiyor; kafamızdan bi turnuva falan uydurur, milleti uyuturuz.. Çok saflan bizim millet; hahahahahaa. Bak ne dicem; milli takımı falan boşver de... Şu turnuvayı alırsak var ya; fena ihale alacam.. Bütün büyük otellerle anlaştım.. Hepsine tüpü basacam valla.. Sana da geçeriz bi kıyak..

-İstemez yav; ben kendim alıvım ihalemi.. Ben zamanında elaleme 90 milyonluk ihale bıvakmış adamım.. Pava b.k gibi biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppp..

-Heee; ondan mı gittin eski topçularını getirdin olm.. Hani 2-3 yıldız getirecektin; ağzımız açık kalacaktı.. Bu muydu biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppp getireceğin yıldızlan.. Hem sen bu sarışın oğlanlarda ne buluyonlan; nerde bi sarı varsa topladın takıma biiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppppp..

-Hahahahahaha, sen vavyaaa; lafı neveye çekiyon şeğefsiiizzz.. ne alakası vağ olm; denk gelmiş öyle.. Valla sen söyleyene kadav favketmemiştim..

-Senin bu eleman bu sene de hocayı dövmesinlan yine?

-Döveğse dövsün, napim.. Adamım o benim.. Yavın bivgün hoca gittiğinde kiminle avutacam ben milleti..

-Sen işini bilirsin.. Bilirsin de az daha para verip bi yıldız alaydın eyiydi..

-Yok hacı olmaz; sen pavanı alabildin mi? Alamadın.. Benim biv süvü pavam vağ zaten kulüpte.. yetev bu kadav..İstifa edince taksit taksit ödev kulüp bana..

-İstifa mı edeceksin? Yine mi?

-Kısmetse yaza düşünüyovum öyle bişeylev.. Sonva da tavaftavın tepkisine bakavım.. Gevi dönevim hevalde..

-Hayırlısı bakalım başkan.. Şu tükürük işini de hallettik haberin olsun..

-Bak onun için avamıştım ben yaaa.. Muhabbete dalınca unuttuk.. Tüküğmüşmü şevefsiz?

-Bilmem; tükürmediyse de bastık cezayı biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppppp...

-Nasıl tüküvmediyse olum?

-Nasılı varmı işte lan; sizinki gibi.. görüntüde tükürük falan yok.. dudak şekli tükürüyo gibi.. İspatlayamadın dedik tükürmediğini

-(iki başkan aynı anda) : hahahahahahahahhaha

-İyi iyi, elinize sağlık.. Bi akşam gel de devtleşelim..

-Emrin olur başkan; ne zaman istersen..

-Yalnız hesaplav senden..

-Tamamdır; tüp var mı evde; göndereyimmi?

-Doğalgaz kullanıyovuzlan biz; dingil..

-Heee, tamam.. İsteyen olursa ver numaramı, ben gönderirim..

-Tamam tamam vevivim ben hevkese.. 

-Hadi iyi akşamlar hacı..

-Güle güle; güle güleeee..

 
Toplam blog
: 93
: 585
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

Elektronik ve haberleşme mühendisiyim. Galatasaray taraftarı; evli; 1 erkek çocuk babasıyım. ..