Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '13

 
Kategori
Siyaset
 

Bir gece ansızın gelebilirim. (Adım Barış)

Bir gece ansızın gelebilirim. (Adım Barış)
 

İnternet'ten alıntıdır.


Bence bir şeyler olacak bu adacıkta. Barış kokusu  var gibi havada.

Yıllarca, çağırıp  durdu, geçmiş, gelmiş büyüklerimiz,  K.K.T.C'YE YATIRIM YAPILSIN DİYE.  Zannedersem dört yıl öncesi idi, hemen herkes buraya gelip yatırım yapmaya burun kıvırıyordu.

O günkü manşetleri, araştırsak, göreceğiz ki, ünlü iş adamları,buraya gelmekten çekiniyorlar ve Büyük Adada, Cumhuriyet kuralım, oraya yatırımlar olsun diyorlardı.

(BU bilgiler, DR. kuzenimin kitabında da geçiyor.) İsmini isteyene daha sonra veririm. Peki şimdi ne oldu da yatırımlar en güzel beldelerimizi mesken eyledi?

Demek ki bizim göremediğimiz bir şeyleri görenler var. Bizim Lapta bölgesinde hoteller zinciri aldı başını gidiyor.  Turist sayısında artış mı var? sanmıyorum.

Ya Üniversiteler? önce ORTA DOĞU, ŞİMDİLERDE DE  İ. T.Ü  İLE YAZIŞMALARIN  TAMAMLANDIĞI SÖYLENİYOR. Tabii, bunlar güzel anlaşmalar. AMA NEDEN ŞİMDİ HIZLANDI?

YALAN söylemek istemiyorum, benim aklıma ne gelir biliyor musunuz?

ÇÖZÜM YAKIN OLDUĞUNDAN, ADACIĞIM CAZİP HALE GELMİŞTİR. 

Eğer bana, NASIL BİR ÇÖZÜM?  diye soru soracaksanız, bakın, şimdiden cevaplıyayım.

'Onu ben bilemem.' HEP BERABER BEKLEYİP GÖRMEK LAZIM.

KIBRIS SORUNU, BU YIL DA BİTMEDİ,  AMA BEN, UZAK  DA OLSA, TÜNELİN UCUNDAKİ MUMUN, YANDIĞINI  GÖRÜYOR VE UMUDUMU YİTİRMİYORUM.

Bir gün, bu adacığımı, devletimi,  ÖVMEK  İSTİYORUM.

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..