Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir gececik mihman gelsen

Gel benim gönül Sultanım
Eyle bir selamın bana
Can içre olan cananım
Selam olsun benden sana

Sevmişem gönülden seni
Bülbül ile gül misali
Senin gibi bir güzeli
Vermezlermi acep bana

Almışam elime sazım
Adına türküler yazdım
Öldürmesin beni nazın
Mezarım cefadır sana

O güzel yar kızgın imiş
Cefasıda sefa imiş
Yar benden yönün çevirmiş
Şimdi küskün bakar bana

Ahdine vefa eyle yar
Bundan gelmez sana zarar
Kötüler yolundan azar
Kötü söz yakışmaz sana

Eğil öpeyim bir yandan
Alnından hem yanağından
Gel eyleme muradımdan
Sonra yazık olur bana

Gönlüm arzuladı seni
Gönül gönülden içeri
Al koynuna gel sar beni
Sevdalarım olsun sana

Çatma Kaşlarını böyle
Ok misali değer serime
Boynum bağlanmış teline
Çözme zülüflerin bana

Seni seviyorum desen
Çelebi'yi tutup öpsen
Bir gececik mihman gelsen
Şöyle uzaklardan bana

Mustafa Çelebi
K-Ü-N

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..