Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir gelsen

Bir gelsen
 

Resim : Alıntı


Bu mevsim üşütüyor beni

Ağustos sıcağında tir tir titriyorum

Yalnızlık ağır gelir oldu artık

Sıcak biliyorum.

Ben beyaz karlar üzerinde çırıl çıplak sensiz im


Yamacımda olmanı istiyorum

Elimi uzattığımda saçlarına dokunabilmeliyim

Gözlerim kapalı olsa da kokunu alabilmeliyim

Bir gelsen, yalnızlığımı bir nefeste içine çeksen

Çarpık hayatlarla, vefasızlıklarla tek başıma savaşmaktan bıktım


Bir gelsen…

Umudum olsan

Bir avuç umudum var, paylaşmaya var mısın?

Umut benim son şansım

Aşk nasıl bir şeydi?

Umuttum

Sadece hayaller de aşık olmuyor.

Hayal kurmaktan yoruldum.

Sabaha gözümü yalnız açmaktan usandım

Üşüyen bedenimi kendim sarmaktan sıkıldım

Gecenin sabaha kavuşması gibi

Gündüzün geceyi karşılaması gibi

Ölümün toprağı, toprağın ölümü benimsemesi gibi

Seni her şeyinle benimsemeye…

Harcanan yılları bir kalemde silip, geçmişi unutmaya razıyım.

Bir gelsen…

Yağmurum olsan

Güneşim, toprağım, sevincim olsan

Yeter ki gelsen...

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..