Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

17 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Bir genç kızın hayalleri

Bir genç kızın hayalleri
 

Bir genç kızın hayalleri


O günün akşam olduğunu, ancak gökteki tan olayı ile kızaran göğün, alaca karanlıklara boğulması ile anlamıştı her şeyi. 

O yaz günün rutubetinde, evinin önündeki merdivenlere oturup sokaklarındaki çocukların oyunlarını izlemek onu bahtiyar ediyordu. Gülümseyen gözlerinin, görebildiğince yüzleri şen şakrak olan çocukların gözleri ile adeta bir iletişim içindeydi. 

Kendince içinden düşündükleri ise "Ama benim için değil bu seyir, oturup seyretmektense onlarla çocuklar gibi cıvıldaşıp oynamak, her bakıma insanın gözyaşlarının geçtiği göz pınarlarındaki sel gibi coşku ile dolu bir enerji kaynağıydı bu, çocukların koşuşturmaları, kahkaları...Artık sokak lambalarıda yanmaya başlamıştı yavaş yavaş...

Eve hiç girmek istemiyordu.Bir an "Benim servetim dahi olsa, her şeyi satın alamazsın, ancak ben bu çocuklara şarkı söyleyip, onaların gönüllerinin zengini olabilirim" diye aklına geldi..Ben çocuklara şarkı söylemek istiyorum. Bu sıcak yaz gününde, tek duyduğum ses yağmurun yere düşen damlalarının çıkartmış olduğu o tempolu ritimlerdi. 

Evet, oturup onları seyretmek, gözyaşlarının akışının yağmur damlalarının gözünün önünden geçtiği gibi o günün akşam olduğunu ve oturup o çocuk oyunlarını izlemek, o anda kafasından geçirmiş olduğu şarkıyla çok şeyleri çözdüğüne inanarak yavaş yavaş karanlığın içinden, evinin içine adeta süzüldü.. 

Çünkü onlar, onun için daha yeni hayat mücadelesine başlıyacaklardı... 

Onların yeni olduğunu düşünüyorum,
Onları oturup seyretmek,
Günün birinde gözyaşlarının geçtiği pınarcıklarından süzülerek aktığında, sevgi ve kederleri için belkide bu neşeli günleri, benim düşündüğüm gibi hatırlayıp, pozitif enerji için kullanacaklardır...
 

Sağlıcakla kalınız... 

NECİP KÖNİ - ADANA / TR 

*RESİM* http://www.fast-autos.net/diecast-cars-models/diecast-car-image-large/integrity-convention-poppy-parker-as-tears-go-by_280590726571.jpg 

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..