Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

BİR GENCİN HAYALİ

Dün , Tokat Merkez Hükümet Konağı karşısında genellikle emeklilerin oturduğu  banklardan birine oturdum. Gölgelik. Sıcaklık 39 derece . Gökyüzü bazen kapalı, bazen açık. İnsan bunalmıyor. Ben oturduktan 15-20 dakika sonra yanıma bisikletli bir genç geldi. İzin istedi oturmak için . Yanıma oturdu. Nereli olduğumu sordu. ''Erzurumluyum .'' Dedim. Ben gence nereli olduğunu sordum. Tokat Mülklüymüş.

Atatürk Anadolu Lisesi 12.sınıf öğrencisiymiş. Okullarının eski müdürü Salih Zengin Bey'i tanıyıp tanımadığını sordum. Tanımıyormuş. Ancak Salih Bey'in kızı Tokat Milletvekili Özlem Hanım'ı tanıdığını söyledi. Okullarına gençlerle sohbete gitmiş. O sohbetten sonra kafasına koymuş. Hukuk okuyacağım diye. 

Özlem Hanım'ın sohbetinden çok etkilenmiş. Hukuk okuyup savcı ya da hakim olmak istiyormuş. Ben de inşallah olursun temennisinde bulundum. Kendisine emekli sınıf öğretmeni olduğumu söyledim. İdeallerinden asla vazgeçme ve çok çalış nasihatinde bulundum.

''Öğretmenim ancak bir kaygım var. Hakim ya da savcı olduğumda adil olabiecek miyim ?'' Ben de senin gibi bir Anadolu çocuğu neden adil olmasın diye karşılk verdim. 

İdris Pilas- Varoş Çocuğu

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..