Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '17

 
Kategori
Şiir
 

Bir gerçekten el aldım erenler

Bir gerçekten el aldım erenler
 

Bir gerçekten el aldım erenler


Bezirganım yüküm lal-ü gevher
Ali Aba pazarında müşteriye satarım
Rengine boyandım ehli sufanın
Ali'dir kervan başı yalnız ona ihvanım
Pirin eteğini tuttum bir ikrara bağlıyam
Tığbent bağlandı belime meydana sürüldüm
İrehber pişirsin çiğimi eksiğimi etimi
Bir gerçekten el aldım erenler 
Eveli ahiri zahir batın bilirem
Yesari Abdal derler gayrı adıma 
Bakmaz mısın cesedimin narına
Bir gün görürsen cem de perde arkasında
Bülbülüm bahçede ötmeye geldim
Ali divanında gavice bir yol tutmaya geldim 
 
Yesari Abdal (Mehmet Özgür Ersan)
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..