Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir gönülde bir çöp kadar bile olsa

Bazı insanlar kendini kandırırlar,
O beni özlüyor
O beni düşünüyor
O bunu demek istemedi o beni kırmaz,
O benim yanımda olmalı
Çünkü o beni seviyor....
Çünkü ben onu seviyorum...
Yok böyle bir geyik muhabbeti
Yaşamdaki boşlukları doldurmak için
Birileri birilerini özel zanneder!
Gördükleri bir güzelliği tüm hayatına yaymak ister
Kendinin mükemmel olmadığını bilen kişi
Kendinde kusur bulup güzelliği sevdiği sandığı, kişiye yükler
Aslında tek gerçek ve emin olunan insanın kendi sevgisidir!
Kimisi sevilmeyi hak eder yolunda yoldaş olur!
Kimisi sevilmeyi hak etmez yolu ayrı yoldur!
Yanında kimse yoksa seni hak eden, senin hak ettiğin yoktur!
Yanında varsa bir çöp bile
Vardır senin bir hakkın Hak ile
Vardır hak ettiğin bir yer bir gönülde bir çöp kadar olsa bile!
01/05/2012

 
Toplam blog
: 27
: 235
Kayıt tarihi
: 27.02.12
 
 

Eğitim lise, tektil işi yapmaktayım. Şiir, öykü, anı, nesir yazmak en güzel lezzetim yaşamda,..