Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Bir gormeliydiniz

Bir gormeliydiniz
 

kendi albumumden, fakat sozunu ettigim bayan degil


O kadar guzel ve seksi idiki gozlerime inanamadim, ruya goruyorum zannettim. Gozlerimi kapatarak ovusturdum. Gozlerimi tekrar actigimda ayni guzellik karsimda duruyordu. Giymis oldugu mini etek o kadar kisa idi ki poposunun kivrimlari gozukuyordu. Allah`in bos zamaninda yarattigi bir sahaserdi. Iyi ama bu kadının burada ne isi vardi, bu ortamda birakin bu kadar guzel bir kadın olmasini normal insani bile mumla arasaniz bulamazsiniz. Burasi alkoliklerin gelip gittigi bir dernek. Benim burada ne isim mi var? Durun hemen onyargili davranmayin. Alkollu arac kullaninca mahkemenin bana uyguladigi cezanin bir kismi da buraya on ders gelerek alkoliklerin icinde bulunup onlardan ders cikarmak. Son kez katildigim kurs idi, once kadının devlet gorevlisi olup bizi denetlemeye geldigini dusundum. Daha sonra herkes basindan gecen olaylari diger kursa katilanlarla paylasinca, kadınin da eroin bagimlisi olup, olumden dondukten sonra, onunda benim gibi belirli sure bu kurslara katilip kendine ders cikarmasi icin geldigini anladim. Ders suresi bir saat idi, bir saat boyunca sozunu ettigim sanat eseri kadıni seyrettim. Spor salonundan ciktigim icin kursa katilmadan once tartilmistim, kurstan sonra da tartildim tam iki kilo kaybetmisim kadıni seyrederken, icimin yaglari o kadar erimis ki az daha bir deri bir kemik kalacakmisim. Saka bir yana, kadın olumle pencelestikten sonra tekrar yasama dondugunde ilk olarak telefonunu cope atip eski arkadaslari ile baglantisini kopardigini soyluyordu. Aslinda bugune kadar katildigim kurslarin hepsinde butun katilimcilar, olumle pencelesip tekrar yasama dondukten sonra alkol ve uyusturucu bagimliligindan kurtulmanin yollarini ariyorlardi. Kimisi tamamen birakmis ama bu onlara bazi uzuvlarini kaybetmelerine neden olmustu. Allahima sukurler olsunki benim alkol ile boyle bir sorunum olmadi, uyusturucu ile aram ise bahsetmekten bile nefret ederim. Her kurs bitisinde kursa katilanlar el ele tutusarak Allahim bana ikinci bir yasama sansi verdigin icin sana minnattarim, sana soz veriyorum bundan sonra icmeyecegim diye yemin ediyorlardi. Ben boyle bir soz vermedim. Ben her zaman Allah`im bana olunceye kadar icki icme sansi ver diyorum. Cunku icki icebilen insan sagligi yerinde olan insandir. Neyse biz yine guzel kadına donelim kadınla sohbet edip arkadas olmanin yollarini aradim baska bir mekanda olsa idi sorun yoktu. Bulundugumuz mekan alkoliklerin bulundugu mekandi. Kadın eski cevresinden kurtulmaya calisirken yine ayni ortamda bulunan biri ile arkadaslik kurmak istemiyecegini dusunerek, icimdeki arkadasligi gelistirme ve yasatma arzusunu rafa kaldirdim. Sanat sahaseri bayanin yuz ve vucut cizgileri hafizamda aylarca tazeligini korudu.

Alkollu arac kullanip da benim gibi ceza alan arkadasimdan dinledigim olayi sizinle paylasayim. Bu kurslar kiliselerde de veriliyor. Tercih kisiye birakiliyor. Arkadasim kursa kilisede katiliyor. Kurs sonunda icki icmeme yemini ettikten sonra supermarkete gidip de bir kasa bira alip disari ciktiginda, biraz once onunde yemin ettgi din gorevlisi ile karsilasiyor. Din gorevlisi bir arkadasa bakiyor bir elindeki biralara, ne diyeyim diyor Allah islah etsin.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...