Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Bir güldüm, ellerinde soldum

Bir güldüm, ellerinde soldum
 

Ellerinde tutmaya çalıştığın, kaybolmasını istemediğin bir güldüm.

Tek bir güldüm senle yaşamak istedim yüreğinde. Kaybolup gitmesin istedim.

Bir güldüm, varlığı ile mutlu eden tek güldüm  ellerinde soldum. Besledim sevgim ile muhtaç etmedim,  başka sahiplere vermedim, yüreğimi soldururlar diye.

Sana aitti bu gül, ellerinde soldum. Yok oldum, paramparça olmuştum artık, parçalara ayrılmış her bir yapraklarım, toplanabilir mi?

Yeniden açabilir mi solan yapraklarım, yeniden yaprak verir mi gönlüm?

Yeşerecek umutlar arar o umutlarda, yeşermek ister, yeniden açmak ister.

O gülüm hep mi solacak, hiç yeşermeyecek mi? Uzak mı kalacak mutluluğa?

Ellerinle soldurdun yaşayan gülümü, yapraklarımı koparttın, soldurdun işte yaşayan gülümü. Solan umutlar, yeşermeyen yapraklarım var.

Nasıl yeşerecek yeniden hayata? Nasıl gün ışığına çıkabilecek ve yeniden merhaba diyeceğim?

Güllerim açmıştı seninle, sen ise ellerinle soldurdun…

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..