Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir gülün var mı benim için?

Bir gülün var mı benim için?
 

I

Sen gittin gideceksin ya ben sonra ne yapacağım
Alıp başımı dağlara vursam olmaz
Başka yollara çıksam yürek dayanmaz
Yitik bir ülkenin yitik bir insanı olacağım
Kendimi yitireceğim.
Bir gülün var mı benim için?

II

Bir beyaz tülün arkasında kaldı
Yüreğimin yarısı bir akşam vaktinde
Haykırdım ama sen duymadın.
Utandım bakamadım işte o an söz bitti
Bütün çare kapılan yüzüme kapandı.
Bir gülün var mı benim için?

III

Daha kaç yıl tutsağın olacağım!
Daha kaç yıl söyle bana daha kaç yıl
Yangınsız yangınımla yanacağım?
Ben daha fazla yanamam Ferhat değilim ki
Kül oldum diyorum sana anlasana
Bir gülün var mı benim için?

 
Toplam blog
: 300
: 1022
Kayıt tarihi
: 13.06.10
 
 

Tarih, edebiyat, şiir, dil ..