Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir gülüşle başladı

Gülmek insanoğlunun, en muhteşem tepkisidir. Tüm varlıklardan bizi ayıran, tek ve mutlak gerçektir. İnsanın en yalın ve yalansız halidir. Sahte olduğu, en kolay ayırt edilen duygudur. Hepimizin bilinçaltının, kontrol edilemez dışa vurumudur. İçimizdeki sevginin yüzümüze yansımasıdır. Gülmek aşkın en duru sunumudur. Bir bebeğin kokusundaki saflıktır. Sağlam dostlukların başlangıcıdır. Dost omzunda en içten muhabbettir. Gülmek insan olduğumuzu hissetmektir.
 
"Kendimi bildim bileli bir şeyler yazarım" diyemem çünkü 44 yaşında başladım yazmaya. Biriktirdiklerim, yazılar değil hep insanlardı. Her daim söylenecek bir çift sözüm vardı ama bu yaşa kadar yazmamıştım. İlk hikâyemi yazdığımda, beklemediğim, tahmin edemediğim bir tepkiyle karşılaştım. Israrla hikâyemi paylaşmam istenince, bu bloğu açtım. Bu blog'da sizlerle hayatı algılayışımı paylaşacağım. Yorumlarınızla beni desteklerseniz sevinirim.
 
Bir gülüşe, bir ömür adanabilir. Gülüşleriniz eksik olmasın ömrünüzde. Hayata Gülümseyin.
 
Toplam blog
: 9
: 687
Kayıt tarihi
: 30.03.15
 
 

Hayata, acılardan kaçmadan gülümseyebilen biriyim. Tek vasfım ve kimliğim insan olmak. Hayata Gül..