Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir gün "tek" başımıza...

Bir gün "tek" başımıza...
 


Ve bir gün gelecek ki 
Yine ikimiz "tek" kalacağız...
Pencere önündeki koltuklarımıza oturup çene çalacağız.
Çocuklardan bahsedeceğiz ara-sıra... 

__ Hani? bugün aramadılar ya" diyeceğim, ben.
Sen kızacaksın yine bana...
Dün aradılar ya hanım" diyeceksin..

Elimdeki örgüyü öreceğim sıkıntıyla.
Sesleri hala kulaklarımda.
---- Annneee şuna baksana!.....

Ben muhakkak ki ağlayacağım.
Ve sen yine şefkatle elimi tutacaksın.
-- Hanım, işte yanında ben varım!" diyeceksin.

Birlikte,
Beyaz zambak soğanları ekeceğiz toprağa,
Sıra sıra zambak çiçeklerimiz..
Boy boy domateslerimiz,
Kırmızı sardunyalarımız da olacak.

 

Ellerimiz; 
Sardunya yaprağı gibi kokacak...

Bir gün gelecek ki;
Sen
Ben;
Yine "tek" kalacağız. 
Sardunya yapraklarını koklar gibi 
Birbirimizi koklayacağız...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..