Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir gün…

Bir gün…
 

Alıntı


Delikanlı anlatıyor sevgi dolu bakışlarla kıza:

‘’Aşkım bu anlatılmaz keyifli oluyor,basıyorsun böyle gaza uçuyor gibi hızlı hızlı ve daha hızlı gidiyorsun…’’

‘’Ama ya başına bir şey gelirse böyle hızlı gidilmez ki?’’

‘’Bir şey olmaz sevgilim sen hiç korkma.’’

‘’Yok yok sevmiyorum ben bu hız olaylarını hiç iyi şeyler düşünmüyorum hız denilince ben.’’

Kız anlamıyordu aslında adamın anlattığı hızın keyfini,çünkü o hiç yaşamamıştı o duyguyu.Çocuk devam etti konuşmaya.

‘’Sevgilim korkma sen,hem seninle de gezeriz bir gün o zaman sen bana diyeceksin daha hızlı diye.’’

‘’Yok yaa,demem ben,hem korkarım ben hızlı gidersek.Hem binemem de ben motora,çok korkarım öyle tehlikeli bir hali var.’’

‘’Olur mu hiç canım sende,başımızda kasketlerimiz olacak.’’

‘’Hem hızlı giderim diyorsun hem de kasketim var diyorsun,bir kaza olsa bir yerin yara alsa kasket seni ne kadar korumuş olacak ki?Bence sen yine kasketinle ama yavaş kullan.’’

‘’Peki peki yavaş kullanırım ben.’’

Bu düşünce bile kızım daha çok hoşuna gitmişti.Seviyordu çocuğu her şeyden herkesten çok,endişeleniyordu onun için.Onun burnu kanasa kızın içi kan ağlardı,kıyamazdı sevdiğine.Aşkı karşılıksız değildi tabi ki delikanlıda onu çok seviyordu.Kıramazdı sevgilisini hiç,o yavaş diyorsa yavaş olacaktı,o ne dese yapmaya razıydı çünkü:

‘’Bir gün birlikte gezeceğiz sevgilimle,hem hiç binmediği motorla gezmenin keyfini hissedecek hem de bizim için muhteşem bir gün olacak,yaparız dimi?’’

‘’Evet harika olur,neler yaparız o gün?’’

‘’Önce alırım sevgilimi evinin önünden,takarız başımıza kasketlerimizi,oturur sevgilim arkama sarılır sıkıca belime ve basarız gaza…’’

‘’Ama yavaş gidecektik…’’

‘’Yavaş gideceğiz sevgilim o lafın gelişi…’’

‘’Hımm!!Peki dinliyorum.’’

‘’Evet bastık gaza ama yavaş gidiyoruz,önce dolaşacağız dolaşacağız canıım şehrin her bir köşesini,sen sıkı sıkı sarılacaksın belime,sonra sahil şeridinde gezeceğiz sevgilimle,güzel güneş ılık rüzgar vuracak yüzümüze,duracağız kayalıkların orada,tutacağım sevgilimin elinden kurulacağız beğendiğimiz bir kaynın üzerine,sarılacağım ben senin incecik beline,ılık rüzgar birbirine karıştıracak kokularımızı daha çok sarhoş olacağız aştan,bilmem kaç saat oturup denizi izleyeceğiz birlikte.Deniz yanında sönük kalacak güzelliğinin,seni anlatacağım balıklara saatlerce,göstereceğim seni hepsine.Herkese haykıracağım sana olan aşkımı…’’

‘’Peki sonra sevdiğim??’’

‘’Şimdilik bu kadarını hayal ettim sonrası da o gün ne yapmak istersek,kendiliğinden gelişir sevgilim.Aslında sen ne yapmak istersen onu yaparız.Benim için yanında olmaktan önemli hiçbir şey yok çünkü?’’

‘’Çok seviyorum seni sevdiğim…’’

‘’Bende seni sevgilim...’’

Sonra kalktılar oturdukları banktan ve yürüdüler parkın içinden elele.Bir gün daha eklemişlerdi birlikteliklerine,sohbet etmiş,hayal kurmuşlardı.Birlikte oldukları güzel günlerden birini daha bitirmişlerdi…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..