Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Bir gün 3 diziden final haberi ! | 1 bölümle yayından kaldırılan dizi hangisi ?

Bir gün 3 diziden final haberi ! | 1 bölümle yayından kaldırılan dizi hangisi ?
 

Daha önce Tatar Ramazan ve Lale Devri'nin final haberlerini vermiştik..

Şimdi bu haberlere tam 3 yeni dizi eklendi..

Evet bir günde 3 dizi vedası !

1-BEN DE ÖZLEDİM-STAR : Leyla İle Mecnun severlerin yeni fenomeni Ben de Özledim 13.bölümüyle 29 Ocak'ta izleyenlerine veda ediyor.. Dizinin gününün çarşambaya alınması belki de sonun başlangıcıydı.. Bugün yapım ekibinden ve oyunculardan da bu vedayı doğrulayan twitler de geldi..Çok yazık oldu ; 'biz de özleyeceğiz'..

2-VİCDAN-KANAL D : Geçtiğimiz saatlerde Vicdan'ın gününün ve saatinin değiştiğini ; bunun belki de final göstergesi olduğunu yazdım. Gerçekten de kanal öğle saatlerinde final kararı verdi.. Vicdan 7.bölümüyle 19 Ocak Pazar 23.15'te sevenlerine veda edecek.. Ahu Türkpençe adına üzüldüm. Çok özlemiştik onu. Anlaşılan daha da özleyeceğiz..

3-SAKLI KALAN-SHOW TV : İlk bölümüyle 83.olunca bir anda ortadan kaybolan ve revizyona sokulduğu iddia eden Saklı Kalan dizisiyle ilgili şok bir gelişme yaşandı..Show TV diziyi internet sitesinden kaldırarak bir anlamda vedayı haber vermiş oldu.. Böylece dizi sadece 1 bölümünü yayınlatabilmiş ; dizi tarihine ismini talihsiz bir biçimde yazdırmış oldu.. Melis Birkan'ın ve Özgür Çevik'in dizi kariyerindeki talihsizlik böylece devam etmiş oldu..

Dizi sektörünün ne kadar saçmaladığını görüyorsunuz..

Yap-boz tahtasına döndü resmen..

Yayınla ; kötü reyting alınca 2-3 bölümde yayından kaldır..

Zor bu işler zooorrr..

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..