Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir gün 48 saat olursa...

Bir gün 48 saat olursa...
 

alıntıdır


Yoğunlukların hızla arttığı dönemde, kurulabilecek en güzel hayali kurdum yine. Bir gün 48 saat olsa!

Acaba ona göre artar mıydı bu yoğunluk, yoksa o zaman yetişebilir miydim her şeye?

Mesela çalan telefonlara zamanında dönüp, uzun zamandır görmediklerimi görüp, kendi başıma yapmak istediklerime zaman ayırıp, sevdiğim insanları daha fazla dinleyip, hayatımın en özel insanıyla daha fazla vakit geçirebilir miydim?

Yetişir miydim o zaman kırdığım kalpler varsa onarmaya?

Zamanım yeter miydi o çok merak ettiğim ama henüz okuma fırsatı bulamadığım kitabı okumaya?

Ertelediklerimi bir, bir yastık altından çıkarıp, sırasıyla halleder miydim?

Evde zaman geçirebilir miydim doyasıya?

Çok sevdiğim mutfakta daha fazla vakit tüketir miydim?

Akşamları hep toplanışına şahit olduğum pazarı dolaşabilir miydim saatlerce?

Ya da ben de düşünür müydüm “bugün ne pişirsem” diye.

Telefonla konuşmayı sevmez miydim acaba yine?

Yoksa bende çoğunluğun yaptığı gibi telefonu kulağım ile omzumun arasında sıkıştırıp konuşabilir miydim saatlerce?

Daha çok ziyaret eder miydim görmek istediklerimi?

Ya da başlarına bir şey geldiğinde sıcağı sıcağına yanlarında olabilir miydim hemen?

Kendime daha çok zaman ayırıp, daha mı sağlıklı oludum acaba?

O zaman ürettiğim kadar tüketecek zamanım olur muydu?

Bir gün 48 saat olsaydı yaşayabilir miydim doyasıya?

Adımlarımı hızla atıp, yetişebilir miydim keşke si olamayacak bir hayata?

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..