Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Bir Gün Alzheimer olursam eğer...

Bir Gün Alzheimer olursam eğer...
 

eskisi gibi sev beni... eskisi gibi dokun...


Sevgili'm... 

Bir gün...
Eğer bir gün,
Her şeyi unutmaya başlarsam gün be gün...
Gözlerime baktığında
Sorgularsam eğer seni "kimsin?" diye.
 

Anlamsızca bakmaya başlarsam gözlerine...
Seni unutursam sevgili'm...

Üzülme... ağlama ne olur!

Bil ki;

Seni hafızamın en kıvrımlı,
En esrarengiz yerine saklamışımdır.

Sakın seni oradan çıkarmaya çalışma,

Bana,
Gözlerime eskisi gibi bak!
Ellerimi eskisi gibi tut...
Eskisi gibi sev beni!
Eskisi gibi dokun...


Unutma sen...

Ben senin sevgilin,

Ben senin iflah olmaz çocuğun...
 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..