Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kamu Yönetimi Bilim Uzmanı ABDULLAH BEDELOĞLU

http://blog.milliyet.com.tr/abdullahbedeloglu

28 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün arar sorarsan beni

Bir gün arar sorarsan beni
 

Havaya Uçan At- Peyami Safa'yı rahmetle anıyorum


Bir gün arar sorarsan beni
Sensiz havaya uçan ataya bakıver
Demir uçurtan göğe nerdesin soruver
Ayrı geçen yıllara ağlayıver

Bir gün arar sorarsan beni
Seyrüsefer ettiğim denizlere bakıver
Dalgalara direnen gemilere soruver
Bir de yenik düşen Titanic’e ağlayıver

Bir gün arar sorarsan beni
Türkü söyleyen çocuklara bakıver
Gönül yağmuruna kimsin bir soruver
Leyla ile Mecnun’a ağlayıver

Bir gün görmek istersen beni
Yıllardaki nakışlara bakıver
Bulamazsan mezar taşlarına soruver
Girdapta kayıp nesillere ağlayıver.

Bir gün arar sorarsan beni
Gökteki boş salıncaklara bakıver
Ölüler neden yaşar soruver
Yetsin zillet ayağa kalk sen de yaşatıver

 Bir gün arar sorarsan beni
 Sensiz  havaya uçan ataya bakıver
Demir uçurtan göğe nerdesin soruver
Ayrı geçen yıllara ağlayıver

Bir gün arar sorarsan beni
Yüzdüğümüz denizlere bakıver
Dalgalara direnen gemilere soruver
Bir de yenik düşen Titanic’e ağlayıver

Bir gün arar sorarsan beni
Türkü söyleyen çocuklara bakıver
Gönül yağmuruna kimsin bir soruver
Leyla ile Mecnun’a ağlayıver

Bir gün görmek istersen beni
Yıllardaki nakışlara bakıver
Bulamazsan mezar taşlarına soruver
Girdapta kayıp nesillere ağlayıver.

Bir gün arar sorarsan beni
Gökteki boş salıncaklara bakıver
Ölüler neden yaşar soruver
 Bir ümit ol sar sar sen de yaşatıver.

Abdullah Bedeloğlu 

 
Toplam blog
: 152
: 2363
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yü..