Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün batımında babam

Bir gün batımında babam
 

tek bir şey dilemek
 
hakkım olsaydı
 
bir gün batımında
 
babamla oturup
 
rakı içmeyi dilerdim
 
feleğe inat
 
ölüme küfrederek
 
ana avrat
 
*
benim babam
 
gün batımında
 
yer sofrası kurdurur
 
bağdaş kurup  oturur
 
rakı  içerdi
 
rakıyı severdi
 
ince belli çay bardağı ile
 
yudum yudum giderdi
 
arada bir saz çalar
 
türkü de söylerdi
 
benim babam
 
erenlerdendi
 
sözü sohbeti dinlenir
 
ekmeği lokması yenirdi
 
benim babam
 
içten içe yanardı
 
beş vakit
 
namazını da kılardı
 
*
 
bir gün batımında
 
babamla oturup
 
rakı içseydim
 
rakıyı ben koysaydım
 
ince belliye
 
suyunu o ayarlasaydı
 
kararınca
 
sonra şerefe deseydim
 
şerefe baba
 
sağlığına içiyorum
 
o da
 
şerefe oğlum deseydi
 
güneş usulca batsaydı
 
ve babam
 
tabutta değil
 
batan günle gitseydi
 
elinde ince belli ile
 
*
 
bir taş plak dönseydi
 
borulu gramofonda
 
“keklik dağlarda çağıldar
 
Yavrum diye diye ağlar”
 
Müzeyyen Senar söyleseydi.
 
babam bu şarkıyı severdi
 
bir gün batımında
 
babam benimle olsaydı
 
gün değil
 
dünya batsaydı
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..