Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün daha yaşlandım senden uzakta~

Bir gün daha yaşlandım senden uzakta~
 

Kurumuş yaprakların üstüne basa basa yürüyorum
Rüzgarın o ince ama güçlü sesini duyuyorum
Başıma ısrarla vuran şiddetli yağmura kızmıyorum
Bu sonbahar gününde yine seni düşlüyorum... 

Bilsen yaprakları değilde kalbimin kırık parçacıklarını eziyorum
Bilsen rüzgar nasıl da sert esiyor bugün
Ve bilsen yağmur damlaları bile 'Unut' diyor bana
Bu sonbahar gününde yine seni aklımdan çıkaramıyorum... 

Şiddetli yağmurun bitiminin ardından gökkuşağını görüyorum
Şimdi farkına varıyorum ki ben yağmuru seviyorum
Başıma sertçe ve ısrarla vuran damlalarını özlüyorum
Bu sonbahar gününde yine senin için ağlıyorum... 

Gün batımına yakın rüzgar yerini puslu soğuğa bırakıyor
Ve ben bir adım önümü göremiyorum, ve üşüyorum
Ellerimi ısıtacak bir el ararken yine seni hatırlıyorum
Bu sonbahar gününde yine seni özlüyorum... 

 
Toplam blog
: 30
: 503
Kayıt tarihi
: 27.02.11
 
 

Hayatı film gibi yaşayan, başından dert eksik olmayan, durup dururken ağlayabilen ama herşeye rağ..