Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir gün daha

Bir gün daha
 

Bir güneşli, bir yağmurlu, bir gün daha..
Bir neşeli, bir sıkıcı, bir gün daha..
Bir karmaşık, bir durgun, bir gün daha..
Bir dostlarla dolu, bir yapayalnız, bir gün daha..
Bir kahve fincanına güzel bir yazının eşlik ettiği mutlu, bir alınan mesajın yarattığı mutsuz.. bir gün daha..

Yaşanabilecek en yoğun duygularla yaşamak hayatı.. En uçta olmak bu olsa gerek.

Gülmek istiyorum kahkahalar atarak, içimdeki sevinci haykırarak, gözümden yaşlar gelene dek..

Ağlamak istiyorum sevgilinin omzuna yatarak, hıçkırarak, sesim kısılana dek..

Susmak istiyorum, gözlerine bakarak, ellerini tutarak, tüm harfleri yok ederek..

Bağırmak istiyorum, bir dağ başından diğerine soğuk pınarların aktığı, yemyeşil ormanların arasından..

Koşmak istiyorum çocukluğumdaki gibi amaçsız, yorulmadan bütün kıtaları aşarak..

Kırmak istiyorum yerkabuğunu, okyanusları birbirine katmak, uzayı dağıtmak yıldızları birbirine çarpıp geçerek..

Bembeyaz boncuk gözlü bir kedi okşamak da istiyorum mırıl mırıl ellerimde, meraklı meraklı bakan..

Herkese bir tutam anlayış, hoşgörü dağıtmak istiyorum,

Bahçemizde emek emek, sevgiyle yetiştirdiğimiz rengarenk çiçekleri alıp dünyanın dört bir yanına serperek..

Bir yaz, bir kış

Bir gerçek, bir düş

Bir dargın, bir barışık,

Bir bakıyorum herşey benim, bir de bakmışım elimde koskoca bir hiç..

 
Toplam blog
: 5
: 300
Kayıt tarihi
: 22.04.09
 
 

Üniversite mezunuyum. Fotoğrafçılık, yağlı boya ve karakalem çalışmalarına meraklıyım. Güzel meka..