Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün daha

Bir gün daha
 

Uyudum, uyandım

Aynı herşey, yerli yerinde

Değişmemiş yaşam

Yok olmamış sorunlar

Ama azalmış sanki korkum

Endişem küçülmüş

Kafamı toparlar olmuşum

Gözlerimde geçen günün izleri

Gözyaşlarımın imzası var

Şişmişler epey, çirkinleşmişim

Ama bana birşeyler diyor

Aynadan yansıyan gözlerim

Düşün diyor, ağlama, uyuma, içme

Düşün, vardır elbet bir çare

Düşünüyorum; yok, yok bir çare

Aklıma tek bir şey geliyor, ama

Alınmaz ki zaman geriye

Mübarek de sanki kovalanıyormuşcasına

Can hıraç koşuyor

Bir dur, bir bekle, bir dinlen yahu

Velhasılkelam çare yok

Ama hani şu etkiler var ya

Sonuçların doğurduğu

Onları azaltmanın yolları geliyor aklıma

Rahatlıyorum bir nebze

Yüzümde minik bir gülümseme

Dudaklarımda 70'lerden kalma bir melodi

Hangi şarkıya ait olduğunu senelerdir hatırlamadığım

Hani istesem öğrenirdim ama istemedim

Bana iyi geliyor bu bilinmezlik

Küçük bir heyecan işte

Hala merak duygumun ölmediğini gösteren

Beni meraklı küçüklüğüme götüren

Anlıyorum ki hayat böyle

Ne dur diyebilirsin ne de hızlan

O bilir vaktini

Sen sadece yaşarsın

Yollar içinde seçim yaparsın

Ben de yaptım seçimimi

Şimdi vakit şiş gözlerimi düzeltmenin vakti

Zaten her konuda kararlı birileri yok ki

Her konuda mutlu

Her konuda başarılı

Kabullenmek gerek ve ona göre yaşamak

Hiçbir olayı küçümsememek

Şiş gözlerini bile

Bakarsın bir fırsata engel olurlar sonra

Anlıyorum ki uyanınca bir şey değişmiş aslında 

Yaşlanmışım bir gün daha

Ve olgunlaşmış ruhum, fikirlerim

Bir gün daha.

 

-Asude Saka-

 

 
Toplam blog
: 5
: 188
Kayıt tarihi
: 25.06.12
 
 

25.08.1995 Kocaeli doğumluyum. Lise öğrencisiyim. Olayların sosyolojik ve psikolojik taraflar..