Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir gün gideceğim

Bir gün gideceğim
 

Küçük yaşlardan beri anneme, babama ya da bir başkasına kızdığım her seferinde ‘bir gün gideceğim buralardan’ derim hep. Hatta bu düşüncemde ne kadar kararlı olduğumu ispatlamak için üniversite tercihlerinde hep şehir dışını yazmıştım. Kısa süreli bir gitme olmuştu o tabi ama gitmiştim sonuçta. Dediğimi yapmıştım.

Hala da gitmek istiyorum. Uzaklara. Çok fazla uzağa. Herkesten, her şeyden, tüm yaşanmışlıklardan, kötü insanlardan olabildiğince uzağa gitmek istiyorum. Doğduğum ve büyüdüğüm bu kenti geride bırakacak cesaretimde var üstelik.

Sadece gitmek istiyorum. Gidersem bir şeyler düzelir belki diye düşünüyorum. Eğer ben gidersem özlerler de üzmezler bir daha diye düşünüyorum. Bu dürtü şu sıralar daha da sık yokluyor beni. Sanki bir şey bana ‘daha ne bekliyorsun’ diyor, ‘haydi’ diyor. Sahi, ben neyi bekliyorum hala? Beni kuvvetle gitmeye itecek bir darbe mi? Beklediğim bir yol arkadaşı mı yoksa? Ama yalnızlıktan da korkmuyorum ki ben, hep tek başıma benim gitmelerim.

Size emin olduğum tek bir şeyi söyleyeyim mi? Bir gün gerçekten gideceğim. Kimse ne olduğunu anlamadan gideceğim. Kimseye neden gittiğimi söylemeden gideceğim. Ama ben gideceğim. Bambaşka bir yere, bambaşka insanların yanına gideceğim. Belki de yaşamak istediğim o güzel anları, güzel duyguları gittiğim yerde yaşayacağım… Belki de yaşamımın son günlerini orada geçireceğim. Belki tamamlanacağım gittiğim yerde. Belki gittiğimde ben olacağım.

Ama biliyorum, er ya da geç, olması gereken zamanda, en güzel anda, her şeyi geride bırakarak, veda ederek tüm yaşanmışlıklara, gideceğim. Uzaklara… Çok uzaklara...

 
Toplam blog
: 22
: 210
Kayıt tarihi
: 29.08.15
 
 

İçinizden biri... ..