Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '16

 
Kategori
Siyaset
 

Bir gün her şey güzel olacak..

Bir gün her şey güzel olacak.. 

Birkaç gündür gece boyu Türkiye'nin bu noktaya nasıl geldiğini,  paralel yapının Türk Silahlı Kuvvetleri'nde nasıl olup da böylesine kökleşebildiğini düşünmeye başladım. Uykum kaçtı.

Sonuçta kendi kendime şu değerlendirmeyi yaptım:

Eğer Balyoz-kumpas davaları sürecinde Türk Silahlı Kuvvetlerindeki yurtsever, Atatürkçü kadroların tasfiyesine seyirci kalarak bir anlamda destek verilmemiş olsa idi “Paralel Yapı” denen bu musibet orduda asla bu denli güçlenme imkanını bulamazdı!..

Biliyorum bende Atatürk’ün askeriyim.( Askerin itibarı zedelendi.)

Sonra dedim ki, olan oldu hem de çok kötü oldu şimdi ne yapmalıyız.

İktidar “Benim askerim, benim yargım” gibi söylemlerden vazgeçerek; ordu, yargı gibi Cumhuriyet kurumlarıyla, basın özgürlüğünü, parlamenter sistemi  güçlü kılma yolunda samimi adımlar atmalı.

Demokrasiyi korumanın yolu, demokrasiyi güçlendirmekten geçer…

O halde iktidarın da muhalefet ve bağımsız medyanın eleştiri ve önerilerini kaos yaratma çabası olarak görmekten vazgeçerek, ötekiler diyerek bunları hainlikle yaftalamak yerine, yararlanmayı benimsemesi gerekiyor.

Aksi yönde ısrar, toplumu geriyor, kutuplaştırıyor ve çatışma ortamı yaratıyor!

Bu doğrultuda samimi adımlar atılır mı, bilemem.

Ama bildiğim, antidemokratik uygulamalarda ısrarın, Türkiye'yi maalesef acılar ve tehlikelerle dolu bir yöne götürecektir.

”Tarih tekerrürden ibarettir” derler. Ayni hataları tekrarlamalıyız..
 

Önceki geceki darbe tüm yönleriyle incelenip, dersler çıkarılmaz ve gereği yapılmazsa, Türkiye'nin geleceği  kurulamaz!..

Düşünüyorum... Gözünü sevdiğimin Türkiye’si, ben âşığım bu memleket. 

Bizi iyi yönetseler var ya, üstümüze ülke tanımam.

Ne Avrupa Birliği yakalar bizi, ne de diğerleri… Ama iyi yönetilmemiz şartıyla…

Belediyeler hakkıyla yapsalar ödevlerini, kamu personeli doğru dürüst çalışsa, yasaları eksiksiz uygulasak, ihaleler dürüst olsa, adam filan kayırmasak, bizim de durumumuz inanın hemen iyileşir.

Moralimizi bozmayalım… İçinde bulunduğumuz şartlar iyi değil ama iyileştirmek bizim elimizde. Göreceksiniz iyileşecek de…

Hep böyle kötü gidecek değil ya, bir gün toparlayacağız vaziyeti.

Birkaç yılımız boşa geçti, büyük yanlışlıklar yaptık. Tamam…

Ülkemize çok zarar verdik. Ama telafi edeceğiz bunları.

Gücümüzün farkında olalım yeter.Bunun da üstesinden geliriz.

Devletimizin gevşeyen çivilerini yine sıkıştırırız, hele hele, dini siyasete alet etmekten mutlaka vazgeçeriz.

Zararını gördüğümüz işe devam etmeyiz.

Zararın neresinden dönülse kâr değil mi? Biz de döneriz işte.

Korkmayın, gelecek güzel olacak. Devletimiz de düzelecek, turizmimiz de düzelecek, insanımız da düzelecek.

Ümidinizi kaybetmeyin . Biribirinize inanın ve sarılın.

İyi düşünme gün gelir ki, tüm kötülükleri sona erdirir.

Türkiye’de de böyle olacak, benim cennet vatanımda günü geldiğinde her şey düzelecek.Evet evet düzelecek..

ozcanvural33@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..