Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

26 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün.../Hoşçakal...

Bir gün.../Hoşçakal...
 

Bir gün veda edeceğimi biliyorum

Bugün ya da aylar sonra

Belki de mezarımın başında

Ama söylemem

Ya da yazmam rahatlamam lazım

Söyleyemediklerimi

Nedenlerimi

Söyleyebilmem lazım

Duymasan dinlemesen bile

Haberin olsun…

“Bir gün” veda edeceğim sana

Bizim için

Her şeyden önce kendim için…

Unutmak kolay değil

Kim demiş öyle kolay diye

Koskoca bir yalan

Uyuşturmak veya başka bir şey

Bastırmak…

Her sevenin bekleyenin hesap

Sorma hakkı vardır

Gidenin vicdan hesabı

Kaçmadım, korkmadım sadece

Çok sevdim…

Ansızın gidemezsin canın ne zaman

İstese göremezsin

İzinsiz görememek gidememek

Kaçmak ve unutmak…

Zor be gülüm

Anlatamadım, anlatabilseydim

Kapılar

Çok daha zor açılacaktı

Belki de son bir kez ardına kadar

Açılıp kapanacaktı

Ansızın giren

Ansızın çıkan olmak istemedim

O yüzden o kapılar

Ardına özenle dizdiğim hatıralar

Bir gün

Zorlayacaktı önünden arkasından

Korktum…

Sensiz kalmaktan,

Kendim kalamamaktan…

Korkuyla

Yalanla dolanla bezenmiş dünyamız

Bir yalan sevdayı

Yaşamak kalbim kırılsın istemiyorum

Keyifli

Hisli senli bizli sevmek sevilmek

Mutlu olmak istiyorum…

Derler ya

Hayatın bir kırılma noktası vardır

İşte tam da kırılma noktasındayız…

Veda

Zamansız ayrılık zamanı

Sensizlik

Bir kayboluş yok oluş değil

Ama bilmelisin ki;

Benim için sensizlik

Bir anafor bir girdap, batak

Hatta “hiçlik…”

Yapmacık gülümsemeler

Riya dolu “çaresiz” bakışmalar

Tersiz soğuk dokunuş

Zoraki öpüşmeler başlamadan

Gidiyorum…

Yakınken uzak olmaktansa

Sen benim için

“herkesten başka”

Ben senin için “başkası” olayım…

“Hoşça kal…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 26.12.2015 13.50

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..