Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün olsun yeniden görseydim seni

Bir gün olsun yeniden görseydim seni
 

(Ateş düştüğü yeri yaktı kimse bunu bilemedi.)

Kader dedik ayrıldık, sustuk.
Gözyaşı döktük, kan kustuk.
Vuslatı düş dallarına astık.
Ne olurdu sanki
Bir gün olsun yeniden görseydim seni.

(Ateş düştüğü yeri yaktı kimse bunu bilemedi.)

"Üç günlük dünya!"
Sağlığı var, sayrılığı var,
Apansız ayrılığı var,
Ne olurdu sanki
Bir gün olsun yeniden görseydim seni.

(Ateş düştüğü yeri yaktı kimse bunu bilemedi.)

Bu hasret nefrete dönmeden,
Gözlerime kara perde inmeden,
Dünya güneşim sönmeden,
Ne olurdu sanki
Bir gün olsun yeniden görseydim seni.

Bursa, 11.10.2004, 15.21

 
Toplam blog
: 300
: 1022
Kayıt tarihi
: 13.06.10
 
 

Tarih, edebiyat, şiir, dil ..