Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Bir gün sıkın dişinizi beyler!

Bir gün sıkın dişinizi beyler!
 

Piyer Loti tepesi! Zamanla tepesi atıyor insanın!


Değerli bıyıkdaşlarım!

Yarın hepimiz için çok önemli bir gündür! 14 Şubat dünyanın heryerinde “sevgililer günü “olarak kutlanmaktadır biliyorsunuz!

Birleşmiş Milletlere böyle bir önerge verildiğinde birçok delegenin bu konuda farklı görüşleri olmuştur!

“Yazın olsun! Günler uzun, geceler kısadır!”

“Olmaz! Kışın olsun, geceler uzundur! “

Ban Ki Mun devreye girmiş!

“Gece ve gündüzün eşit olduğu zamanı seçelim sayın arkadaşlar! Ne şiş yansın ne kebap!” Diyerek üçüncü bir görüşü ortaya atmıştır!

Fakat yapılan araştırmalarda yılda iki kez gece ve gündüzün eşit olduğu günün ortaya çıkması işi çıkmaza sokmuştur!

“Senede iki gün çok! “

“Evet! Ne bu yahu, altı ayda bir sevgililer günü! Nerde bu yoğurdun bolluğu? Çiçekçiyle kuyumcuya mı çalışacağız yıl boyu?” (bunu diyen bizim delege! Danone daha çıkmamış Fransada!)

Yapılan oylamada Çin’in karşı oyuna rağmen- veto etmedi yalnız!- “Sevgililer günü” 14 Şubat olarak tescil edildi.

14 Şubatın seçilmesindeki ince nokta şudur değerli arkadaşlar!

“Gün az, gece uzun!”

“Hanım yahu! İşten yeni çıktım! Bugün Allah seni inandırsın öyle yoğundum ki! Başımı kaşıyacak vaktim olmadı! Gelirken kaşıdım! Maaşı da yarın alacağız biliyorsun! Geceler uzun nasılsa ! Telafi ederiz bu züğürtlüğü! Ne yemeğin var?”

Günü savuşturmanın en sihirli paragrafı yukarıdaki paragraftır arkadaşlar!

Evli olan dostlarımın kesinlikle eve geç gelmeleri ya da mesai uydurmaları yanlış olur!

Bir gün yahu!

Sık dişini!

İlk önemli iş göz kontağıdır! Gözgöze gelmeye azami dikkat etmelisiniz! İlk üç dört saniyeden sonra baygın bakma triplerine gireceksiniz! Hatta tökezleme varyasyonu da deneyebilirsiniz masa varsa yakında!

Devamlı birşeyler isteyin!

“Beraber şöyle baş başa çay içsek ne güzel olurdu! Hatırlıyor musun Piyer Lotiyi?”

“Bilmem mi Madam Krizantemi yazmıştı!”

“Sen benim Matmazel Krizantemimsin yavrum ama orada içtiğimiz çaydan bahsedecekim! Hatırladın mı?”

“Çayı üzerine dökmüştün!”

“Bak onu ben hatırlamadım işte! “

Hatırladın tabi de kör aşık pozlarındasın! Bir de yemin edersin!

“Vallahi hatırlamadım kız! Sen de hiçbirşeyi unutmuyorsun ha!”

Hemen bir tarafına bir tokat yerleştirirsin! Okşuyorsun hesabı! Bu bir anlamda “hadi çayı yap hadi!” anlamındadır!

Çayı ocağa koyduğunda hemen yanına gidin!

“Dur çayı ben koyayım demliğe!”

Heyecandan eliniz titresin ve çayı tezgahın üzerine dökün!

“Dökersin diyecektim, bak işte!”

“İlk tanıştığımız günün heyecanı var bende! Hani Piyer Lotide..!”

“Hatırladın değil mi!”

“Elim titredi ya , hatırladım şimdi!”

Çaydan sonra elma portakal, sonra kahve, hatta muhallebi bile isteyebilirsiniz!

Yorulsun!

Uyur!

15 Şubat!

Özgürlük!

Biir!

Bir sene işiniz iş!

Serbestsiniz!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..